Luxemburg heeft denk ik wel een goede selectie. Met Schleck, Schleck en Kirchen. Ik weet alleen ook niets van hun vorm.
Sanchez mag van mij winnen....
WK 2007
- robbebopper
- Forum-lid HC
Het is niet erg realistisch, geef ik toe, maar wat een mooie winnaar zou Boogerd zijn!
Hij zal er allicht weer dicht bij zitten, want hij is volgens mij goed in vorm.
Hij zal er allicht weer dicht bij zitten, want hij is volgens mij goed in vorm.
Vandaag in Gazzetta dello Sport: waarschijnlijk geen Di Luca op WK (startverbod dreigt wegens nog lopend onderzoek).
(en Eddy Merckx & Gianni Bugno zijn ook niet welkom op de eretribune, dus hij is alvast in goed gezelschap...)
(en Eddy Merckx & Gianni Bugno zijn ook niet welkom op de eretribune, dus hij is alvast in goed gezelschap...)
Een koersbroek aan de waslijn: voor de ene woordloze poëzie, voor de andere geen gezicht. (rv)
-
- Forum-lid
Ik denk inderdaad dat je niet raar moet opkijken als je zondag storing hebt op je tv. Haha...
Dit gaat allemaal wel erg ver. Er lopen in het publiek zeer waarschijnlijk ook nog wel de nodige mensen die niet door de controle zouden komen. Lijkt me dat die ook van het parcours af moeten dan.
Maar goed, laten we ons op de wedstrijd concentreren. Wat denken jullie van de kansen van de Nederlandse ploeg? Met Boogerd, Dekker, Kroon en Gesink zijn er toch vier man die in de finale zouden moeten kunnen zitten. Al vraag ik me af of het voor Gesink allemaal niet net even te zwaar is. Hij is nog wel erg jong natuurlijk.
Ik heb het idee dat Boogerd en Dekker erg goed zijn. Boogerd richt zich al een tijdje volledig op het wk en als hij dat doet is hij eigenlijk altijd goed. Als hij nu eens wat mensen mee heeft in de finale zou dat het werk wat makkelijker maken. En hoe gaat het met de ploegbelangen? Wil Kroon wel wat doen voor Boogerd? Hoe zit het met een man als Freire?
Ik heb er in ieder geval erg veel zin in. Er zijn veel kanshebbers en het zou een mooie koers moeten worden.
Dit gaat allemaal wel erg ver. Er lopen in het publiek zeer waarschijnlijk ook nog wel de nodige mensen die niet door de controle zouden komen. Lijkt me dat die ook van het parcours af moeten dan.
Maar goed, laten we ons op de wedstrijd concentreren. Wat denken jullie van de kansen van de Nederlandse ploeg? Met Boogerd, Dekker, Kroon en Gesink zijn er toch vier man die in de finale zouden moeten kunnen zitten. Al vraag ik me af of het voor Gesink allemaal niet net even te zwaar is. Hij is nog wel erg jong natuurlijk.
Ik heb het idee dat Boogerd en Dekker erg goed zijn. Boogerd richt zich al een tijdje volledig op het wk en als hij dat doet is hij eigenlijk altijd goed. Als hij nu eens wat mensen mee heeft in de finale zou dat het werk wat makkelijker maken. En hoe gaat het met de ploegbelangen? Wil Kroon wel wat doen voor Boogerd? Hoe zit het met een man als Freire?
Ik heb er in ieder geval erg veel zin in. Er zijn veel kanshebbers en het zou een mooie koers moeten worden.
-
- Forum-lid
Goud voor Lars Boom bij de tijdrit in de categorie onder 23. Hij verslaat Ignatiev en Coppel die als 2e en 3e eindigen.
Een knappe prestatie van Lars en een uitstekend begin voor Nederland aan dit WK.
Een knappe prestatie van Lars en een uitstekend begin voor Nederland aan dit WK.
als ze in duitsland echt iedereen willen bannen die ivm doping kan gebracht worden zal het waarschijnlijk een WK worden zonder renners!
goe bezig daar!
goe bezig daar!
Het is soms balanceren op een slappe koord maar ik heb toch graag het laatste woord. 

-
- Forum-lid
Heerlijk! Jammer van ons mooie volkslied! Misselijke duitsters 

Met zo'n toptalent zitten jullie op rozen. Ik zag hem deze winter winnen in Hoogerheide in echt strontweer en dat was pure klasse !!!! Wat een stijl zeg.
trek x 500 2008
red bull pro sl ultegra 2010
rose trekking multisport 2011
https://picasaweb.google.com/picomadone/" onclick="window.open(this.href);return false;
red bull pro sl ultegra 2010
rose trekking multisport 2011
https://picasaweb.google.com/picomadone/" onclick="window.open(this.href);return false;