Photoshop battle
als dat nu 's nachts nog echt licht gaf ...... wauw.. Doet me denken aan Parijs Brest. In de groep zat 'n Italiaan met van die blauwe leds in z'n wielen. 'n soort Kit (night rider). Dat heeft me 'n hele tijd geinteresseerd gedurende de nachtrit.
Mijn trainingen op bikeplanner.com
[quote="maus_1990"]mag ik vragen waarom je voor die afgrijselijke Suntour shifters ben gegaan, in combinatie met Campa remhoeven, Ligtweight derraileur????
en waarom zit er rondom het voorwiel bij het ventiel wel blurrie, en achter niet? zijn opmerkingen he die mij opvallen, net als dat de Dugast logo's op twee verschillende plekken zit terwijl het ventiel gewoon onderaan staat,,,
ik ben nog bezig met mijn creatie, alleen mijn photoshop pc os kapot :S
dus kan er ff niet mee door werken,,, vrees dus dat mijn creatie niet op tijd af zal zijn,,,,[/quote]
Ik ben voor de shifters gegaan omdat ze nieuw (lees vernieuwend) zijn en dus orgineel. De derailleurs zijn eigenbouw, mengelmoes van lightweight, campa, xtr en zelf gefrot.
De remhoeven heb ik niet vervangen omdat ik geen high-res plaatje van zg of ax kon vinden.
Die smurrie heb ik expres alleen maar op het voorwiel gedaan waarom weet ik ook niet:D
Die dugastlogo's, fout van mij. heb ze express op verschillende hoogte gedaan maar had de ventielen moeten verwijderen en stickers op de wielen moeten opschuiven.
Ben benieuwd naar jouw addict
en waarom zit er rondom het voorwiel bij het ventiel wel blurrie, en achter niet? zijn opmerkingen he die mij opvallen, net als dat de Dugast logo's op twee verschillende plekken zit terwijl het ventiel gewoon onderaan staat,,,
ik ben nog bezig met mijn creatie, alleen mijn photoshop pc os kapot :S
Ik ben voor de shifters gegaan omdat ze nieuw (lees vernieuwend) zijn en dus orgineel. De derailleurs zijn eigenbouw, mengelmoes van lightweight, campa, xtr en zelf gefrot.
De remhoeven heb ik niet vervangen omdat ik geen high-res plaatje van zg of ax kon vinden.
Die smurrie heb ik expres alleen maar op het voorwiel gedaan waarom weet ik ook niet:D
Die dugastlogo's, fout van mij. heb ze express op verschillende hoogte gedaan maar had de ventielen moeten verwijderen en stickers op de wielen moeten opschuiven.
Ben benieuwd naar jouw addict
-
eddiebouncer
- Forum-lid
Ik sla deze keer over. Heb ook niet echt een idee, zo'n frame is zo smal
. Dus 1e prijs voor Tiëst zeker?
Mijn fiets is bezeten!