Deelnemers stellen zich voor en een uitgebreid scala aan andere onderwerpen.

Fietsliefde?

remon@
Forum-lid

remon@ 01 nov 2007 22:41

[quote="W0uter"]Big Rosa, welkom zuruck! Wat zou je er van vinden als we met het forum een actie op gaan zetten om je een column in de Fiets te geven?[/quote]

Ik ben vóór!!!

noppie
Forum-lid

noppie 01 nov 2007 23:53

[quote="big rosa"]Veel vrije tijd?, was dat maar zo, de laatste maanden gemiddeld zo,n 50 tot 60 uur per week en het einde is nog niet in zicht. En wat ik doe, ehh....ik lijk op een suffe ambtenaar die niks doet, met de nadruk op lijk!;);[/quote]

Een Lijk!? dat is toch een dooie BR, die komen ook weleens samen uit de kast. Je bent nog niet koud terug of je begint gelijk al te overdrijven. ;)
kiekeboe

noppie
Forum-lid

noppie 03 nov 2007 20:40

[quote="big rosa"]HE! Floppie!!!!! ouwe relnicht hoe gaat ie met jouw kerel! zo te zien ben je het ook nog niet verleerd, en overdrijven ehh...was dat maar waar.:rolleye:[/quote]

Met mij gaattie goed. regelmatig bezoek ik nog het forum maar zet er niet zoveel meer op. Soms probeer ik weleens met mijn reakties andere een beetje op de kast te krijgen, maar er zitten hier veel suffe en serieuze figuren. Ook ben ik op zoek naar een nieuwe fiets, deze red bull lijkt me wel wat. In het april ga ik een weekje fietsen in Mallorca, dat lijkt me wel geinig. De AGR doe ik niet meer dat is me te druk, wij waren om 7 uur vertrokken en konden al bijna niet de cauberg op fietsen. Misschien de SRC of de Waalse Pijl lijken me leukje ritjes.

Groeten
kiekeboe

Plaats reactie