Naast de fiets is ook de berijder en wat die aan het lijf heeft een discussie waard.

Schoonmaken slangetje camelbak

baron062
Forum-lid

baron062 26 jun 2009 18:00

jeraffiti schreef:baron62, ik zou dit toch niet te lang doen hoor, heb dit ook met drinkbussen met alleen water gedaan en toen hebk een infectie aan mijn darmen gekregen, waardoor ik een half jaar out heb gelegen.

Nu doe ik na elke rit een halve tablet steradent en kook ze daarna nog eens uit in het afwasmachine. Hierdoor heb ik geen last meer.

mijn camelback leeg ik ook altijd, maar is nu ook een zwarte schijn op de drinkdarm :(

Jeroen

Bedankt voor de bezorgtheid.. Die infectie is inderdaad geen goed vooruitzicht, maar het gaat al zo lang goed, dat mijn immuunsysteem ondertussen waarschijnlijk zeer goed ontwikkeld is. Ben dan ook bijna nooit ziek! Toch bedankt voor de tip.

jeraffiti
Forum-lid

jeraffiti 27 jun 2009 00:12

ja, is ni uit bezorgheid ofzo, maar ik raad dit niemand aan. Heb daar met momenten zo hard van afgezien, dat ze dachten dat ik ziekte van chroon had
koersen is als ne penis, altijd kei hard, maar veel te kort

serbak
Forum-lid
Contact

Gebruikersavatar serbak 21 aug 2009 19:15

Ga dadelijk nwe Camelbak Lobo ophalen. Kan het kwaad om water op smaak te brengen met Maxim Orange poeder, of os het raadzaam om enkel water te gebruiken?

Theo V
Forum-lid HC

Gebruikersavatar Theo V 21 aug 2009 22:58

Ik heb diverse camelbaks gebruikt met allerlei soorten drank.
Wel allemaal op waterbasis, zoals isostar, limonadesiroop, aquarius en nog wat meer.
In mijn ogen kan dat allemaal als je achteraf de drinkzak goed schoon maakt.
Daarna deed ik trouwens de binnenkant droog maken.

Plaats reactie