[quote="dstentler"][quote="mao"]Quote: Dat is het wel, hij verdiend in 2,5 maand 650.00 euro dacht ik te horen....
zulke bedragen hadden de twee oude mannen het over , maar of dat over Bos ging was voor mij niet duidelijk lijkt mij een beetje te veel van het goede.[/quote]
Nou dat lijkt mij dus niet...
Heb het item gelijk even opgezocht. Als je ziet hoeveel geld daarin omgaat. Dat is niet normaal meer volgens mij. Die renners gaan niet voor niets in quarantaine. Daar moet toch wel iets tegen over staan. Geloof dat bedrag dus best.
De docu zelf was erg leuk om te zien. Twee weken naar de fietsschool. Wie wil dat nou niet!
En inderdaad gaaf om te zien dat Bos (bijna) alles weer (op de streep) won. [/quote]
Ik meen te hebben gehoord dat "een hele goede 650.000 per jaar kan verdienen en een goede 250.000 tot 300.000".
Anders deze week de herhaling bekijken of www.uitzendinggemist.nl
Theo Bos op Ned.3 20-3-2008
-
bushwankaz
- Forum-lid
Mooie docu, wat nou duur materiaal en alles aero. Gewoon stalen frames en normale wielen, flinke bescherming en helm en rijden maar. Leuke shot ook van de fietsen die klaar stonden, 1 zadel stak er behoorlijk boven uit...
Fietsers als wedpaarden; mooi werk! Ook leuk om te lezen: *klik* (Dagboek van één van de andere internationale deelnemers)
"Niet-wielrenners. De leegheid van die levens schokt me." T.Krabbé
baanfiets kopen?
baanfiets kopen?