Overzicht prijzen tweedehands Italiaanse racefietsen
-
hendrikjan
- Forum-lid
Iets anders dan het creëren van bezoekers voor de site van de beste man kan ik er ook niet in zien... Het ergste is, is dat we met het reageren op de topic de zaak alleen maar voeden..
-
DeletedUser01
- Forum-lid
jaapieo schreef:Je pinarello is een colnago
???
Jaap is zeer scherp
http://i.imgur.com/ec7s13Y.jpg
Giant TCR Advanced 1
Giant TCR Advanced 1
hahaha dit zijn dus van die echte lachwekkende topic`s
Maargoed ik reageer eigenlijk alleen maar door die foto met die Gios als ik voor die nog geen 1500euro dat mokkel erbij krijg dan wil ik die Gios vandaag nog hebben
Maargoed ik reageer eigenlijk alleen maar door die foto met die Gios als ik voor die nog geen 1500euro dat mokkel erbij krijg dan wil ik die Gios vandaag nog hebben
Viner Settanta DA 9150 di2
Giant Ease e-bike
Giant Ease e-bike
Het is wel interessant als je de gemiddelde aanschafprijs van deze merken er ook bij zet. Als je dat maar met genoeg modellen doet, dan heft dat variaties in afmontage ook op.
Dan nog de leeftijd er bij, en dan weet je de gemiddelde afschrijving van een italiaan per jaar...
Maar zoals het er nu staat heb je er bar weinig aan.
en p.s. Ik denk dat de prijs van de gios nog wel omhooggaat gezien de interesse hier. Blijkbaar schrijft een fiets minder snel af als je er een fotomodel bij levert... schijnt bij auto's ook zo te zijn.
Dan nog de leeftijd er bij, en dan weet je de gemiddelde afschrijving van een italiaan per jaar...
Maar zoals het er nu staat heb je er bar weinig aan.
en p.s. Ik denk dat de prijs van de gios nog wel omhooggaat gezien de interesse hier. Blijkbaar schrijft een fiets minder snel af als je er een fotomodel bij levert... schijnt bij auto's ook zo te zijn.
Conclusie, de meest waardevolle Italiaanse racefiets is de......
GIOS
GIOS
http://i.imgur.com/ec7s13Y.jpg
Giant TCR Advanced 1
Giant TCR Advanced 1
Geïnspireerd door de BSNYC Pistadex? 
"Shirtje korte mouwen € 200, c'est pas normal!"