Meld hier je miskopen en je topaankopen.
- robbebopper
- Forum-lid HC
Die laatste flop is heel herkenbaar. Alleen.......ik won dat kreng van een polar CS100. Ligt inmiddels alweer enkele maanden weg te rotten op een vuilnisbelt hier in de buurt. Mogen de ratten het ding opvreten, en in duizenden kleine keuteltjes achterlaten in het karkas van een dooie zilvermeeuw(die zitten er veel bij vuilnisbelten).
Top:
Easton Vista
Oakley Radar
Pearl Izumi sokken met Oscar Mopperkont
Flop:
Sigma hartslagmeter. Hield er na een paar ritjes mee op
Nike schoenen, achteraf veel te smal
Clubshirt, 1e keer te groot, 2e shirt een maat kleiner en eigenlijk nog te groot, de 3e is in aantocht.
Verder weinig miskopen en meestal tevreden.
Easton Vista
Oakley Radar
Pearl Izumi sokken met Oscar Mopperkont
Flop:
Sigma hartslagmeter. Hield er na een paar ritjes mee op
Nike schoenen, achteraf veel te smal
Clubshirt, 1e keer te groot, 2e shirt een maat kleiner en eigenlijk nog te groot, de 3e is in aantocht.
Verder weinig miskopen en meestal tevreden.
Top:
Easton Circuit
Speedplay X5 pedalen (geen last meer van mijn knieën)
Pearl Izumi shirt met Oscar Mopperkont
Selle san Marco Regal (lelijk maar zit wel ongelooflijk goed, zelfs na 240 kilometer)
Flop:
Alle wedstrijdbandjes die ik toch binnen 1500 km verslijt.
Ciclosport cm619 (doet het meer niet dan wel)
Speedplay X5 pedalen (probeer maar eens aan reserve onderdelen te komen)
Easton Circuit
Speedplay X5 pedalen (geen last meer van mijn knieën)
Pearl Izumi shirt met Oscar Mopperkont
Selle san Marco Regal (lelijk maar zit wel ongelooflijk goed, zelfs na 240 kilometer)
Flop:
Alle wedstrijdbandjes die ik toch binnen 1500 km verslijt.
Ciclosport cm619 (doet het meer niet dan wel)
Speedplay X5 pedalen (probeer maar eens aan reserve onderdelen te komen)
Top:
=Cervelo Soloist Team
=Fizik Arione
=Conti GP4000S: lopen 20x beter dan Schwalbe Blizzard Sport...
=Oakley M-Frame
Flop:
=Campa handschoentjes: wat een ruk dingen zonder vulling en goedkope plakplaatjes als logo's
=Eigenlijk nog maar weinig
=Cervelo Soloist Team
=Fizik Arione
=Conti GP4000S: lopen 20x beter dan Schwalbe Blizzard Sport...
=Oakley M-Frame
Flop:
=Campa handschoentjes: wat een ruk dingen zonder vulling en goedkope plakplaatjes als logo's
=Eigenlijk nog maar weinig
Top:
Dure Gore regenjas, paclite, racesnit. Veel te duur, maar o zo goed.
12-27 cassette voor steile klimmen. Had ik veel eerder moeten doen.
Conti 4000s: het is allemaal al eens gezegd he. Wel wennen aan de abnormale soepelheid al bij 8 Bar (ik rijdt ze daarom op 8.5..).
Al het gereedschap om cassette en ketting te wisselen. Zelfs voor mij goed te doen.
Flop?
Oke dan. Een redelijk goedkope Giordana wielerbroek. Iets te zachte zeem en verkeerde pasvorm van de zeem (irritatie in de liesstreek). Wel punten voor uiterlijk en afwerking.
Dure Gore regenjas, paclite, racesnit. Veel te duur, maar o zo goed.
12-27 cassette voor steile klimmen. Had ik veel eerder moeten doen.
Conti 4000s: het is allemaal al eens gezegd he. Wel wennen aan de abnormale soepelheid al bij 8 Bar (ik rijdt ze daarom op 8.5..).
Al het gereedschap om cassette en ketting te wisselen. Zelfs voor mij goed te doen.
Flop?
Oke dan. Een redelijk goedkope Giordana wielerbroek. Iets te zachte zeem en verkeerde pasvorm van de zeem (irritatie in de liesstreek). Wel punten voor uiterlijk en afwerking.
Flop: Ultima koersbroek. Echt een drama, terwijl de Ultima shirts bij mij wel goed bevallen.
Top: Assos koersbroeken
Top: Assos koersbroeken
Peterj schreef:metalfan schreef:flop: Vredestein butyl binnenband met extra lang ventiel - na 2 keer oppompen was het ventiel losgekomen
Klopt ik heb dit ook al 3x gehad met deze binnenbandjes.
+1 waardeloze dingen.
Andere miskoop: Stalen Frame Koga Gentsracer - had na drie weken een schade die Koga niet kon repareren dan voor kosten die meer waren dan een nieuw frame
Andere miskoop: BBB deraileurwieltjes - Waardeloos - Eén liep er tijdens een ATB-tocht zelfs volledig vast !!
Top-aankoop:
Een Lightspeed Titanium wegframe via E-bay voor 150 euro.
Een set cxp33 wielen met Dura-ace naven, Fortezza banden en cassette voor 125 euro in de uitverkoop.
Top: Assos broeken - Lightweight wielen - Polar 725 x Tour edition
Flop: Goedkopere broeken met slecht zeem - Mavic Cosmos - en de meeste draadloze tellers van de vorige fiets ( slecht instellen , en te vaak een lege batterij )
Flop: Goedkopere broeken met slecht zeem - Mavic Cosmos - en de meeste draadloze tellers van de vorige fiets ( slecht instellen , en te vaak een lege batterij )
Life is too short for not riding tubulars..euhhh tubeless 
Top:
Ridley icarus met sh ultegra
Shimano race en spd schoenen
Raceoutfits decathlon/btwin ( goedkoop is niet altijd duurkoop )
Matig:
FSA pro carboncrankstel
Flop:
Giant OCR team met campa mirage/veloce ( na 1,5 jr van ellende ingeruild: velocecrankstel gescheurd en trapas al na een 1 jr vervangen)
Sidi zeta raceschoenen
Ridley 4za raceoutfit ( waardeloos voor het vele geld )
Shimano racehandschoentjes
Ridley icarus met sh ultegra
Shimano race en spd schoenen
Raceoutfits decathlon/btwin ( goedkoop is niet altijd duurkoop )
Matig:
FSA pro carboncrankstel
Flop:
Giant OCR team met campa mirage/veloce ( na 1,5 jr van ellende ingeruild: velocecrankstel gescheurd en trapas al na een 1 jr vervangen)
Sidi zeta raceschoenen
Ridley 4za raceoutfit ( waardeloos voor het vele geld )
Shimano racehandschoentjes
- amclassic-fan
- Forum-lid HC