Emotions van Cor Vos
Als je ziet wat je voor die € 90 terug krijgt is het de centen zeker waard (441 pagina's, 3,5 kilo, zit in een mooie cassette, mooi glad papier en schitterende foto's), ik heb er geen moment spijt van gehad. Wat dat betreft sluit ik me volledig aan bij Bianchi_1885
@ quarante, volgens mij zijn die benen van Markus Zberg.
@ quarante, volgens mij zijn die benen van Markus Zberg.
- daniel1975
- Forum-lid HC
GastheerG schreef:Overigens ook een prachtig ding om iemand met Kerst cadeau te doen!
Daar breng je mij even op een goed idee

Als ze mij missen, dan ben ik…….FIETSEN!
-
- Forum-lid
Ik heb 'm inmiddels maar bestelt. Zo iets moois moet ik gewoon in m'n kast hebben staan. En zo af en toe moet je gewoon eens een impulsaankoop doen. 
Misschien leuk als je het boek als kado wilt geven of voor jezelf: Als je bestelt via uitgeverij de buitenspelers dan kun je een op naam gestelde en genummerde editie krijgen.

Misschien leuk als je het boek als kado wilt geven of voor jezelf: Als je bestelt via uitgeverij de buitenspelers dan kun je een op naam gestelde en genummerde editie krijgen.
Hoe je het ook bekijkt het zijn emo reacties over een emo aankoop.
"222 bladzijden mooi glad papier in een mooi doosje". Ik heb daar beslist geen 90 euro voor over sorry. respecteer gewoon mijn mening. Zo'n boek bekijk je en het gaat de kast in en op het moment dat je het er weer eens nostalgisch er uit haalt ligt het op dat moment zeer waarschijnlijk voor minder van de helft van de prijs in de winkel. Duh? Ik weet precies hoe het werkt vertel mij nou niks.
Iedereen moet zelf natuurlijk weten of die zo iets koopt maar ga niet opdringen wat een ander moet vinden met allerlei rare onderstrepingen van "mooi glad papier" en "belachelijk goedkoop" "genummerde oplagen" ff reeel blijven. Dat zijn voor mij helemaal geen intelligente onderstrepingen en ook beslist geen extra impuls om wel tot aanschaf over te gaan. Blijkbaar kunnen jullie gewoon jezelf erg voor de gek houden. Dat is dan ook precies de doelgroep waar de uitgever zich op heeft gericht. Niet al te nadenkende emo kopers. Wat dat betreft dus een boek met een titel met een dubbele lading.
Blijkbaar zitten jullie goed in de centen. Gezien dat je dit boekje even makkelijk als kadootje aan wilt schaffen. Ook dat is mooi maar besef dat niet iedereen dat zomaar ff kan doen.
Als je het wil kopen dus gewoon doen maar hou op om op je in allerlei bochten te wringen een emo aankoop te rechtvaardigen
"222 bladzijden mooi glad papier in een mooi doosje". Ik heb daar beslist geen 90 euro voor over sorry. respecteer gewoon mijn mening. Zo'n boek bekijk je en het gaat de kast in en op het moment dat je het er weer eens nostalgisch er uit haalt ligt het op dat moment zeer waarschijnlijk voor minder van de helft van de prijs in de winkel. Duh? Ik weet precies hoe het werkt vertel mij nou niks.
Iedereen moet zelf natuurlijk weten of die zo iets koopt maar ga niet opdringen wat een ander moet vinden met allerlei rare onderstrepingen van "mooi glad papier" en "belachelijk goedkoop" "genummerde oplagen" ff reeel blijven. Dat zijn voor mij helemaal geen intelligente onderstrepingen en ook beslist geen extra impuls om wel tot aanschaf over te gaan. Blijkbaar kunnen jullie gewoon jezelf erg voor de gek houden. Dat is dan ook precies de doelgroep waar de uitgever zich op heeft gericht. Niet al te nadenkende emo kopers. Wat dat betreft dus een boek met een titel met een dubbele lading.
Blijkbaar zitten jullie goed in de centen. Gezien dat je dit boekje even makkelijk als kadootje aan wilt schaffen. Ook dat is mooi maar besef dat niet iedereen dat zomaar ff kan doen.
Als je het wil kopen dus gewoon doen maar hou op om op je in allerlei bochten te wringen een emo aankoop te rechtvaardigen
-Divo- schreef:Hoe je het ook bekijkt het zijn emo reacties over een emo aankoop.
Jemig de pemig, jij hebt je dag zeker niet, wat een overtrokken reactie. Het leukste is nog dat emo(tions) ook nog de titel van het boek is... Verder vind ik het geen probleem te zeggen dat het een "emo" aankoop is, want daar komt het gedeeltelijk ook op neer. Wat het belangrijkste is, is dat ik al uren in het boek heb zitten kijken en lezen en er ontzettend van kan genieten.
-
- Forum-lid
Divo, niemand dwingt je het boek te kopen. De enige die in dit topic z'n mening opdringt ben jij 
Daarnaast heb je geen enkel idee wat het kost om zo'n drukwerk te realiseren..
Is dit boekwerk ergens te bestellen (online)?

KukeleKupers schreef:Divo, niemand dwingt je het boek te kopen. De enige die in dit topic z'n mening opdringt ben jij
Verschrikkelijk zeg. Het lijkt wel een virus, nog eentje met eeen leesprobleem en een volgende onzinnige reactie. Ik dring niemand mijn mening op, ik geef alleen aan wat ik persoonlijk vind. Niemand hier respecteerd juist mijn mening ga het nu niet omdraaien.
Je bent de zoveelste die met een zogenaamde rechtvaardiging dit boek graag wel wil kopen. Dit drukwerk realiseren kost echt geen 90 euro als stuks prijs.
Wie houd nu wie voor de gek?
Veel plezier ermee in ieder geval. En als je echt slim was dan zou je allang gegoogled hebben en verschillende aanbieders hebben gevonden. Zo moeilijk is dat nl niet.
Je hebt vast weinig spullen als je nooit "emo" aankopen doet...
Kwaliteit heeft een prijs, en als dat toevallig 90 euro voor een boek met de mooiste wielerfoto's ter wereld is dan is dat zo. Heb je dit bedrag er niet voor over dan loop je toch gewoon door? Wat voor stressniveau heb je wel niet als je je constant druk maakt om prijzen die in jouw ogen te hoog zijn voor een bepaald goed. Als mensen tevreden zijn met hun aankoop dan is het toch logisch dat ze dit aan anderen duidelijk maken tijdens een discussie over de aankoop in kwestie?
Kwaliteit heeft een prijs, en als dat toevallig 90 euro voor een boek met de mooiste wielerfoto's ter wereld is dan is dat zo. Heb je dit bedrag er niet voor over dan loop je toch gewoon door? Wat voor stressniveau heb je wel niet als je je constant druk maakt om prijzen die in jouw ogen te hoog zijn voor een bepaald goed. Als mensen tevreden zijn met hun aankoop dan is het toch logisch dat ze dit aan anderen duidelijk maken tijdens een discussie over de aankoop in kwestie?
-
- Forum-lid