beschadigde schakelaars
Hoi,
Heb hetzelfde meegemaakt en nooit leuk zelfs al is je fiets ouder dan 3 mndn.
Tip; voor je de nieuwe kapjes monteert kan je het thermoplastic gedeelte bijwerken, eerst met een zoet vijltje tot de krassen weg zijn daarna met medium grof schuurpapier bijwerken en afwerken met schuurpapier 1200 en eventueel met pasta Commandant polieren en......... ze zijn weer als nieuw !
Succes ! O ja een paar nieuwe shifters kosten +- € 350 á € 400 !!!
Grtz,
Morel.
Tip; voor je de nieuwe kapjes monteert kan je het thermoplastic gedeelte bijwerken, eerst met een zoet vijltje tot de krassen weg zijn daarna met medium grof schuurpapier bijwerken en afwerken met schuurpapier 1200 en eventueel met pasta Commandant polieren en......... ze zijn weer als nieuw !
Succes ! O ja een paar nieuwe shifters kosten +- € 350 á € 400 !!!
Grtz,
Morel.
Morel schreef:Hoi,
Succes ! O ja een paar nieuwe shifters kosten +- 350 á 400 !!!
Grtz,
Morel.
149 Euro per stel
- daniel1975
- Forum-lid HC
Morel schreef:
Grtz,
Morel.
Weet niet waar je dat vandaan haalt, maar binnen 1 minuut heb ik al DuraAce voor 250,- voor een setje shifters boven water.
Als ze mij missen, dan ben ik…….FIETSEN!
één shifter bijwerken met een vijltje zou nog wel kunnen, maar een andere is zodanig afgesleten dat er een opening is tussen het afdekplaatje en de zwarte plastic zijkant... niet echt mooi.
Waar staan shifters het meest gunstig geprijsd?
Ultegra sl of DA
triple
10speed
Waar staan shifters het meest gunstig geprijsd?
Ultegra sl of DA
triple
10speed
Mellie schreef:Dat is dan nog aardig gelukt!
Intern in de shifters alles heel gebleven?
ja, de shifters waren mechanisch nog perfect.
de plaatjes zijn vervangen en de plastic is gerestaureerd.
Ik heb de plastic eerst met pasta voor carrosserie bijgewerkt.
Vervolgens eindeloos schuren: 4 lagen autolak met telkens schuren en daarna twee lagen zwart-mat emailverf voor modelbouw.
Daniel1975 schreef:Morel schreef:
Grtz,
Morel.
Weet niet waar je dat vandaan haalt, maar binnen 1 minuut heb ik al DuraAce voor 250,- voor een setje shifters boven water.
Hoi,
Uiteraard is dit de nieuwe bruto adviesprijs van SHIMANO BENELUX !! :rolleye:
Ultegra = 392,-
Ultegra SL = 402,-
Grtz,
Morel.
MackersV2.0 schreef:Vind je het zelf nou realistisch om met adviesprijzen te blijven zwaaien?
Hoi,
Niet iedereen is er zo scheutig op om bij de Dump stores op het internet te kopen of bij de prijskrakers in Limburg of Brabant, vooral niet als je het zelf niet kan of wil plaatsen.
En dan kom je bij de LBS terecht en die rekenen meestal de adviesprijs ja.
Jammer maar heelaas.:rolleye:
Grtz,
Morel.