[quote="Theo V"]Hoewel ik een Bulls-rijder ben zou ik uit de buurt blijven van de goedkope Shimano wielen.
quote]
+1
Ik kan denk ik geen advies geven over welke fiets ,maar blijf van shimano wielen af ik heb er ook alleen maar problemen mee gehad, dat betekend dus om de 2 weken recht laten trekken.(Niet dat het perse ook bij jou hoeft te zijn natuurlijk.)
Is mischien al iets meer als een jaar geleden ,maar k geloof er niet in dat ze zo veel beter zijn geworden.
Ik zou eerder goed letten of de maat van de fiets wel goed en mischien bij een plaatselijke kleine FM kijken want ik zou het niet snel vertrouwen om een fiets via internet te bestellen maar ieder voor zich natuurlijk;).
Advies gevraagd: nieuwe racefiets tot 900 euro
http://michaelvanginneken.webs.com" onclick="window.open(this.href);return false;
Een vriend van mij rijdt op de Bulls desert falcon. Hij si er zeer over te spreken. je hebt immers een uitstekende groep voor een mooie prijs. Nadat hij na een ongeluk een nieuwe voorvork kreeg vond hij deze veel beter rijden dan de originele voorvork van bulls.
Met de wielen heeft hij weinig problemen maar je kan natuurlijk ook vragen of ze er een paar aksiums inzetten voor je.
Met de wielen heeft hij weinig problemen maar je kan natuurlijk ook vragen of ze er een paar aksiums inzetten voor je.
-
- Forum-lid
Dan rij er maar eens behoorlijk mee door en je weegt 89kg met 1.93m .......... praten we er dan nog eens over.
Wat ben ik toch soms jaloers op die 'kereltjes'
Wat ben ik toch soms jaloers op die 'kereltjes'