Naam herkennen?
Ben blij dat ik toch niet helemaal gek ben... Kon er ook al geen chocola van maken.
Zou de graveur inderdaad ook niet inhuren om iets te tatoeëren, schijven of op andere wijze via schrift kenbaar te maken... Doet overigens niets af aan het feit dat de fiets heerlijk rijdt.
Arnold.
Zou de graveur inderdaad ook niet inhuren om iets te tatoeëren, schijven of op andere wijze via schrift kenbaar te maken... Doet overigens niets af aan het feit dat de fiets heerlijk rijdt.
Arnold.
@nitram : goed idee, maar komt die hier weleens?
@Jell-ee : ik heb het plaatje even gespiegeld en kijk
[img=http://www.ligtvoet.org/images/tt_fun_name.jpg]
Verhaal zal wel een vette verkoop methode geweest zijn...
Arnold.
@Jell-ee : ik heb het plaatje even gespiegeld en kijk

[img=http://www.ligtvoet.org/images/tt_fun_name.jpg]
Verhaal zal wel een vette verkoop methode geweest zijn...
Arnold.
-
- Forum-lid
... Als je het frame nu ook meegespiegeld had!
Verder kom ikzelf uit op iets als:
SanJano giacomo/giocomo
Maar google helpt mij niet verder, ook niet als ik 't 'San' gedeelte weglaat.
(God mag weten wat voor pretentieuze kwast er zelf maar 'San' voor durft te plakken)
Verder kom ikzelf uit op iets als:
SanJano giacomo/giocomo
Maar google helpt mij niet verder, ook niet als ik 't 'San' gedeelte weglaat.
(God mag weten wat voor pretentieuze kwast er zelf maar 'San' voor durft te plakken)
Capt. Obvious to the rescue
Er is wel een framebouwer die giacomo of giocomo heet, heeft een oom van me 20 jaar geleden op gereden als neo/amateur. Google levert niets op, frame is vorig jaar naar de ijzerboer gegaan, stond al 10 jaar buiten in de tuin/bos als decoratie.
Ik heb misschien iets gevonden:
ene Giacomo Sandano (komt aardig in de buurt, niet? ondanks de onorthodoxe d) die in de buurt van Padova metalen last. Of hij ook fietskaders maakt is niet duidelijk - maar je kan het hem altijd vragen natuurlijk! (want wie zegt tenslotte dat het de naam van de berijder moet zijn?)
ene Giacomo Sandano (komt aardig in de buurt, niet? ondanks de onorthodoxe d) die in de buurt van Padova metalen last. Of hij ook fietskaders maakt is niet duidelijk - maar je kan het hem altijd vragen natuurlijk! (want wie zegt tenslotte dat het de naam van de berijder moet zijn?)
Een koersbroek aan de waslijn: voor de ene woordloze poëzie, voor de andere geen gezicht. (rv)