Ik rij zelf al een paar seizoenen op een Specialized Toupe, die gewoon goed zit.
Nu na een aantal fiesttochten moet ik zeggen dat ik heel blij ben met mijn nieuwe positie. Heb nauwelijks last meer van pijntjes en ook de zooltjes zorgen ervoor dat mijn enkels minder wiebelen. M'n voeten moesten wel een beetje wennen aan de extra steun, maar dat is nu ook voorbij.
Een andere verandering sinds een week, is dat ik nu Assos Chamois creme gebruik, heeft niet zoveel met de positie te maken, maar het werkt echt en voorkomt een hoop irritaties: heb helemaal geen last meer van bultjes!
Bekken scheef
Ik heb het vorig jaar ook gehad na een valpartij. De eerste paar ritten hou je nog gewoon last, maar naar mate de behandelingen vorderen maak je steeds meer progressie en ga je vanzelf steeds beter op de fiets zitten. Ik heb er al met al 3/4 seizoen gelopen en fiets nu gewoon weer zonder last onbeperkt rond.
Enige nadeel inderdaad is dat het of niet of deels vergoed wordt door je zorgverzekering. Bij mij kwam dat neer dat ik een tientje zelf nog moest bijbetalen.
Enige nadeel inderdaad is dat het of niet of deels vergoed wordt door je zorgverzekering. Bij mij kwam dat neer dat ik een tientje zelf nog moest bijbetalen.

Verleden jaar ook bij Lucas geweest en kreeg toen rek-oefeningen mee die ik nu dagelijks doe. Dit helpt tot nu nog steeds gelukkig.
Life is like riding a bicycle. To keep your balance you must keep moving.
Albert Einstein
Albert Einstein