Bij het SMA in Rotterdam bieden ze ook een fietsmeting aan.
de kosten kunnen varieren, afhankelijk of je dit in combinatie neemt met een medisch onderzoek, in combinatie kost de fietsmeting 35,- euro
hoe en wat verder weet in nog niet, afspraak voor beide heb ik volgende week
Fietsmeting
-
- Forum-lid HC
Footconnection in culemborg ben ik goed geholpen.
-
- Forum-lid
De fietsmeting van de Skil-Shimano ploegarts, werd overigens geheel door mijn zorgverzekeraar vergoed.
www.edwinachterberg.nl
www.edwinachterberg.nl
- amclassic-fan
- Forum-lid HC
-
- Forum-lid
Haha,
de dynamische fietspositiemeting kostte € 175,00. Ben blij dat de zorgverzekeraar het vergoedde maar ben ook blij dat ik de meting heb laten doen.
Sindsdien geen fysieke klachten meer gehad.
Denk dat één keer zo'n investering, even geen rekening houden met het vergoeden door je zorgverzekeraar, uiteindelijk jarenlang fietsplezier kan opleveren. Achteraf zou ik de meting ook hebben laten doen als de zorgverzekeraar niets zou vergoeden.
Maar uiteindelijk is een fietspositie toch persoonlijk.
de dynamische fietspositiemeting kostte € 175,00. Ben blij dat de zorgverzekeraar het vergoedde maar ben ook blij dat ik de meting heb laten doen.
Sindsdien geen fysieke klachten meer gehad.
Denk dat één keer zo'n investering, even geen rekening houden met het vergoeden door je zorgverzekeraar, uiteindelijk jarenlang fietsplezier kan opleveren. Achteraf zou ik de meting ook hebben laten doen als de zorgverzekeraar niets zou vergoeden.
Maar uiteindelijk is een fietspositie toch persoonlijk.
Ik heb nu ook een afspraak gemaakt met Edwin Achterberg. 6 april ga ik er naar toe...
Hoop zo van nek- en knieklachten af te komen waar ik al jaren mee tob....
Scheelt me hopelijk weer fysio kosten elk jaar...
Ben benieuwd, zal mijn ervaring hier posten. Ga samen met mijn fietsmaat..
Hoop zo van nek- en knieklachten af te komen waar ik al jaren mee tob....
Scheelt me hopelijk weer fysio kosten elk jaar...

Ben benieuwd, zal mijn ervaring hier posten. Ga samen met mijn fietsmaat..
'Sometimes the wrong turn brings you to the right place'
Amclassic-fan schreef:Dan betaal je iedere maand waarschijnlijk te veel voor je zorgverzekering
of je hebt een jongerenverzekering, dan betaal je dus heel weinig en zit sportzorg er in de meest luxe vorm in je verzekering. Ik heb deze namelijk ook en daarom ook een afspraak gemaakt met Edwin Achterberg voor een dynamische fietsmeting (geheel vergoed door zorgverzekeraar)
Misschien wat nutteloos in een topic wat in juni is begonnen maar op bikefitting.com kun je ook gewoon zoeken waar deze apparaten staan. Ik ben vandaag in Maassluis geweest, weinig spectaculair maar goed het maakt het afstellen wel makkelijker.
Hoe harder je fietst, hoe eerder je thuis bent.
inderdaad op bikefitting.com zijn ze allemaal te vinden.
maar als je dan voorkeur wilt weten: Bike zone te den haag.
fijne zaak, wordt je erg prettig geholplen
25 euro of iets in die riching
maar als je dan voorkeur wilt weten: Bike zone te den haag.
fijne zaak, wordt je erg prettig geholplen
25 euro of iets in die riching
Race: Specialized Roubaix
CX: cube cross race sl
TT: Cube Aerium HPA Pro
CX: cube cross race sl
TT: Cube Aerium HPA Pro