Set wielen ca. € 650,--
Ik rijd zelf met de Shimano wh7850 cl24 ,super wielen en bij fururumshop staat een hele mooie aanbieding ,wielen wegen rond de 1390 gram ,ik hoor van mijn fm alleen slechte berichten de laatste tijd over easton wielen ,kapotte bodys ,spaken wat eruit knallen en nog meer ellende ,dus als je met Dura ace gaat rijden zou ik voor deze wielen gaan .
http://www.futurumshop.nl/ice.cgi?templ ... 0208-N0805
http://www.futurumshop.nl/ice.cgi?templ ... 0208-N0805
Ik ben zelf ook zeer tevreden van de 7850 C24 CL wielen. 1390 gram, iets zwaardere titanium naven en body maar een lichte velg waardoor ze snel accelereren. Volgens Shimano zijn ze echter geschikt voor rijders tot 95 kg, dus misschien toch kiezen voor iets stevigere wielen?
-
- Forum-lid
Oke, dat is wel op he randje voor mij.
Wat looks betreft: liefs zwart met witte en of rode stickers.
Wat is het advies met Fulrum Racing 1 en 3 wat gewicht betreft?
Wat looks betreft: liefs zwart met witte en of rode stickers.
Wat is het advies met Fulrum Racing 1 en 3 wat gewicht betreft?
sagax047 schreef:Ik ben zelf ook zeer tevreden van de 7850 C24 CL wielen. 1390 gram, iets zwaardere titanium naven en body maar een lichte velg waardoor ze snel accelereren. Volgens Shimano zijn ze echter geschikt voor rijders tot 95 kg, dus misschien toch kiezen voor iets stevigere wielen?
Volgens mij geeft shimano geen gewichtslimiet voor de wielen. Maar superstijf zijn deze wielen niet. Beetje middenmoot volgens mij. Denk goed te doen, maar zeker niet speciaal geschikt voor zwaardere personen.
-
- Forum-lid HC
Eurus of Fulcrum Racing 1 zijn geen enkel probleem met 92 kg (zonda of Racing 2 is ook goed maar wat zwaarder)
Er wordt trouwens geen gewitchlimiet opgegeven voor al deze wielen. Er word wel opgemerkt dat je je HELE fiets vaker moet laten servicen als je meer als 82kg weegt.
Er wordt trouwens geen gewitchlimiet opgegeven voor al deze wielen. Er word wel opgemerkt dat je je HELE fiets vaker moet laten servicen als je meer als 82kg weegt.

-
- Forum-lid HC
b l a f f y schreef:
Waar wordt zoiets gesuggereerd?
Handleidingen, kun je gewoon downloaden van respectievelijk de Campa of Fulcrum site. (Zijn trouwens dezelfde handleidingen met alleen een andere naam)

- amclassic-fan
- Forum-lid HC
-
- Forum-lid
Heeft iemand een foto van die fulcrum r1 wielen in een specialized toevallig, effe kijken of het een beetje lijkt.
-
- Forum-lid
Zou je die kunnen maken/plaatsen?