Robbebopper schreef: Ik denk overigens dat Contador de tour ook kan winnen op een fiets van 2000 euro.
Het werd al gezegd, het zijn de benen die spreken. Met hier en daar wat hulp.:rolleye:
Fiets Magazine nr. 5-2025 (incl. de zomer special) is nu verkrijgbaar! Bestel jouw exemplaar zonder verzendkosten in onze shop, voor jezelf of als cadeau voor iemand anders!
Robbebopper schreef: Ik denk overigens dat Contador de tour ook kan winnen op een fiets van 2000 euro.
Tornado Tom schreef:Robbebopper schreef:Jaapie en Tom, hoe oud zijn jullie eigenlijk?
Elk jaar op 7 januari trakteer ik op m'n werk. De laatste 4x zeg ik dat ik 30 geworden ben... Niemand merkt wat op. Elk jaar zeggen dezelfde mensen, welkom bij de club van oudere mensen jongen!
Dus zeg jij maar hoe oud ik ben!
Tornado Tom schreef:Dat gaat steeds gekker. Ik rij met Racing 7 met slecht weer en in de winter, bij mooier weer en wedstrijden met Racing Zero. Alsof je uit je Renault Kangoo stapt en met een Subaru Impreza verder rijdt!
Tornado Tom schreef:Paul, je naam zegt 't al! Altijd wind tegen, dus ook in je (hele mooie) Kangoo! Konijnen pissen trouwens op stro, maar daar ging het niet over zeker.
Tornado Tom schreef:Robbebopper schreef:Jaapie en Tom, hoe oud zijn jullie eigenlijk?
Elk jaar op 7 januari trakteer ik op m'n werk. De laatste 4x zeg ik dat ik 30 geworden ben... Niemand merkt wat op. Elk jaar zeggen dezelfde mensen, welkom bij de club van oudere mensen jongen!
Dus zeg jij maar hoe oud ik ben!