Amclassic-fan schreef:Ik vind het onzin dat jij een merk afkraakt aan de hand van 1 enkele ervaring met 1 product (toevallig ook nog 't goedkoopste in 't gamma). Die veer had inderdaad niet mogen breken na zo weinig km's, maar gelukkig kosten 4 (ze worden door Campa per 4 verkocht) van die veertjes slechts een paar Euro en gaan ze normaliter 10 duizenden km's mee.
Ik krijg toch stellig de indruk dat je het gewoonweg niet snapt of niet goed leest.
Laat ik het zo stellen: ik test een setje wielen, en als die na drie weken al problemen geven, is dat voor mij de kwalificatie: slecht. Of dat nou merk X, Y of Z is. Dat jij dat "afkraken" noemt is geheel voor jou rekening, en de loze opmerking "dat zo'n veertje maar een paar centen kost" is totaal naast deze discussie.
Mijn Shimano Dura-ace naven uit 1991 (!), bolden in de afgelopen 3Ballons en Marmotte nog steeds als een trein, enige onderhoud in al die jaren?
Een beetje vet in de lagers. Dat noem ik dus kwaliteit, immers daar ga ik voor, mij interesseert het niet wat voor stickertje er in verweggistan is opgeplakt.