Hey leuk! Kijken of we dit keer wel een redelijke groep kunnen vormen....
Even overleggen met thuis of het kan in de planning(en)
Ik stem voor veel klimmen (en weinig vallen ) kan ik dat ook weer eens oefenen.... beetje de bruggen in de polder op en af fietsen is ook zo saai hier in de polder.
Waarom langs de Zutphenseweg? Ligt een mooie alternatieve weg langs die ongeveer even lang is, namelijk vanuit Eefde de Schurinklaan - Dortherdijk - Lindeboomweg richting Gorssel. Vanavond nog gereden en is een stuk prettiger/rustiger.
Het rondje zal ik binnenkort is in de Garmin zetten, ben benieuwd!
Ik heb ook nog wel een aardig alternatief voor het stuk van Almen naar Eefde wat nu via de Almenseweg gaat. Ik vind dit een vrij saai stuk, maar vooral rijden auto's hier vaak hard en vind ik het persoonlijk een rotweg met de fiets. Als je dan het stukje van Wesley erbij neemt komt dat heel mooi uit ipv de Almenseweg dus langs de andere kant van het kanaal fietsen: Hulzerdijk, Wagenvoortsdijk (al dan niet met Harfsensesteeg/Elzerdijk)
Verder een leuke route waar we langs mijn oudershuis komen en praktisch langs mijn huidige huis
[quote="Wesley"]Waarom langs de Zutphenseweg? Ligt een mooie alternatieve weg langs die ongeveer even lang is, namelijk vanuit Eefde de Schurinklaan - Dortherdijk - Lindeboomweg richting Gorssel. Vanavond nog gereden en is een stuk prettiger/rustiger.
Het rondje zal ik binnenkort is in de Garmin zetten, ben benieuwd![/quote]