Naast de fiets is ook de berijder en wat die aan het lijf heeft een discussie waard.

craft onderkleding

adu
Forum-lid

adu 15 okt 2009 18:38

Moustache schreef:
adu schreef:Goede ervaring met windstopper van AGU onder camina eveneens van AGU. Gisterochtend bij 0 graad uitgeprobeerd, prima.

Sorry adu, maar nu begint het dus wel op te vallen als je wéér over AGU begint... ;)

Ik dacht al, waar blijven ze ... ;-)

p.s. bij Futurumshop kun je het zwikkie bestellen, enne, ik heb geen aandelen of andere belangen in die tent evenmin als ik die heb in AGU :-)
To short, too tall,
Doesn\'t matter, one size fits all.
Zu groß, zu Klein,
Der Schlagbaum sollte oben sein.

DeletedUser02
Forum-lid HC

DeletedUser02 15 okt 2009 21:34

voetjes 30 schreef:Dank u Wurst.

Ik ben al even op de site gaan kijken en ziet er best interessant uit.
Ben je ook tevereden over de service van dit bedrijf? Dit aangezien ik niet zo'n fan ben om via internet te kopen. E, kunnen ze snel leveren?

Ook hier kan ik weer positieve ervaringen delen over dit bedrijf. Omruilen ging ook prima. Ik heb een lange fietsbroek besteld waar bij stond dat ik een maat groter bestellen moest. Zo gezegd zo gedaan, maar zelfs de XL was nog te klein. Vrijdags terug gestuurd en Maandags de XXL broek in de bus. Inmiddels heb ik een lange jersey, broek en wat onderkleding van het merk "AllActive" wat me best goed bevalt. Natuurlijk rijd ik ook liever in Assos kleding, maar dat kan niet iedereen zich veroorloven ;(.

Succes ermee.

bibske
Forum-lid

bibske 15 okt 2009 22:48

Ik ben persoonlijk meer fan van Odlo dan van Craft. Het ribbelmateriaal van Craft stretcht niet zo goed als dat van Odlo. Volgens mij is Odlo wel weer een beetje duurder maar zeker het geld waard!

scottwilko
Forum-lid HC

scottwilko 16 okt 2009 11:35

Volgens mij maakt het voor het warmte gevoel niet veel uit welk gerenomeerd merk ondershirt je neemt. De echt goedkope shirts zullen minder goed het vocht weghouden van de huid, zodat deze koud aan gaat voelen. alle bekende merken doen dat echter wel. Belangrijk in het kiezen van een shirt is daarbij dan ook al weer: eerst passen dan kopen.
Veel belangrijker is te kijken welk shirt hoort bij welk weer. Bij lage temperaturen is het verstandig om iets van windstopper aan de voorzijde te hebben. Dat scheelt echt, daarnaast zijn dit soort shirts vaak ook iets dikker.

perik
Forum-lid

perik 16 okt 2009 11:40

Ik heb ook ondershirtjes van allerlei merken gebruikt en merk echt geen verschil. Voor als het wat kouder is heb ik nog een wollen ondershirt met lange mouw. Dat zit echt lekker warm en comfortabel! Hoeft ook helemaal niet duur te zijn als je een beetje rondshopt op internet.

ajhoff
Forum-lid

ajhoff 16 okt 2009 12:41

Hier net zo. Heb de wind breaker van Aldi en die doet het gewoon goed.

Het is vooral een kwestie van voldoende laagjes. Heb onder de 10 graden een wind breaker en jack (ietwat) dikker, met lange mouwen) aan. Als het onder de 5 graden komt trek ik een dik gevoerd jack aan i.c.m. met wind breaker. Nog kouder combineer ik met 3 lagen (shirt korte mouwen of jack lange mouwen + wind breaker + gevoerd jack). De eerste 15 min zijn wat koud, maar als je op temperatuur komt is het prima.

Nu moet ik wel zeggen dat ik niet zo'n koukleum ben ;)

-divo-
Forum-lid

-divo- 16 okt 2009 16:58

De zoekfunctie blijkt steeds weer het meest onderschatte onderdeel van dit forum.

In het begin van dit topic werd al gewezen op een al langer bestaand topic over onderkleding van oa Craft. Waarom borduren mensen in vredesnaam gewoon door in dit topic? Alles hier op het forum is al zo ongeveer 6 keer geschreven daarom lijkt mij meer zinvol om bestaande topics te lezen en aan te vullen als dat nodig is. Wat dat betreft is het management van dit forum ook om te huilen. Informatie is er vaak wel maar kan niet gevonden worden omdat zovelen voor het gemak (lees onwetendheid) maar weer een nieuw topic openen. De chaos word steeds groter en degenen die stug door posten terwijl men er op geattendeerd is dat er al een topic bestaat is medeverantwoordelijk voor deze chaos.

foosho
Forum-lid

foosho 16 okt 2009 17:32

Dan doe je zelf lekker mee met de chaos*, je post heeft helemaal niks met craft te maken. Daar hebben we de sectie "forumbeheer" voor.

* om precies te zijn, jouw projectie hiervan.

foosho
Forum-lid

foosho 16 okt 2009 18:39

Klets toch niet zo, maar whatever, zoek het uit.

edit: haha, wat een lol -Divo-, je post verwijderen.. Doe de vorige ook even zou ik zeggen..

scottwilko
Forum-lid HC

scottwilko 16 okt 2009 22:17

Even offtopic ter aanvulling van voorgaande posts

Een forum is voor en door heel veel personen. Veel personen zullen dezelfde vraag hebben. Toch zullen al die personen (aangezien ze individuele personen zijn) de vraag net weer persoonlijk willen stellen. Indien mogelijk zal ik die personen dan ook persoonlijk antwoord geven. Echter wel op een openbaar forum, waar dat antwoord misschien al tig keer langs is gekomen.

Andere stelling. Indien ieder persoon goed met google om weet te gaan kan minstens de helft van alle websites uit de lucht. Zeker wat nieuws betreft zijn er vele websites die allemaal exact hetzelfde melden. Om maar niet te spreken over roddel en mokkel sites.

-divo-
Forum-lid

-divo- 16 okt 2009 23:17

scottwilko schreef:Even offtopic ter aanvulling van voorgaande posts

Een forum is voor en door heel veel personen. Veel personen zullen dezelfde vraag hebben. Toch zullen al die personen (aangezien ze individuele personen zijn) de vraag net weer persoonlijk willen stellen. Indien mogelijk zal ik die personen dan ook persoonlijk antwoord geven. Echter wel op een openbaar forum, waar dat antwoord misschien al tig keer langs is gekomen.

Andere stelling. Indien ieder persoon goed met google om weet te gaan kan minstens de helft van alle websites uit de lucht. Zeker wat nieuws betreft zijn er vele websites die allemaal exact hetzelfde melden. Om maar niet te spreken over roddel en mokkel sites.

Eh?
Het bestaande topic sluit helemaal aan bij wat de TS hier vraagt. Een nieuw topic is dan geheel zinloos en onwenselijk lijkt mij. Informatie word op deze manier verspreid terwijl het beter is die informatie geconcentreerd te houden daar het over exact hetzelfde onderwerp gaat. Handig voor mensen die hierna gelijksoortige informatie zoeken. Wildgroei in topics die hetzelfde beschrijven zou tegengegaan moeten worden. Dat komt de functionaliteit van dit forum ten goede, en dat is hier hard nodig. . . .

- Een goed forumgebruik is om eerst de zoekfunctie te gebruiken alvorens een vraag te deponeren. Het gaat hier niet om googlen maar om de zoekfunctie op het forum alhier. (De zoekfunctie is een onderdeel van de werkbalk aan top van elke pagina hier op het forum)

- Ten tweede vind ik het persoonlijk ernstig bedenkelijk dat personen die hier aan het begin van dit topic lezen dat er al een topic bestaat (inclusief link) vervolgens vrolijk verder hier voortborduren en hetzelfde gaan schrijven wat al in dat andere topic uitgebreid aan bod is gekomen.

- Ten derde ligt dat aan het mismanagement van dit forum. Dat is niet direct een beschuldigende vinger naar de moderators maar het probleem ligt dieper nl dat dit forum is gebouwd op een verouderd platform, niet meer van deze tijd. Een platform wat zowel voor gebruikers als de mensen die het forum onderhouden ontoereikend is. (verdere inzage in deze materie bespaar ik je even)

De chaos die op dit forum heerst en een belemmering is in zowel forumbeleving als functionaliteit is dus een probleem van meervoudige aard.

adu
Forum-lid

adu 21 okt 2009 18:43

Wat zul jij een moeilijk leven hebben, Divo ...
To short, too tall,
Doesn\'t matter, one size fits all.
Zu groß, zu Klein,
Der Schlagbaum sollte oben sein.

Plaats reactie