L\'Eroica 2010
-
- Forum-lid
Blader eens door het topic van de 2009 versie. Dan krijg je denk ik een heel aardig beeld.
-
- Forum-lid
Het is mij nog niet gelukt. De inschrijvingsmodule is het er niet mee eens dat ik als datum van betaling 1 februari opgeef. Nou ja, ik heb nog wel effe de tijd.
Wel leuk om alvast in te schrijven zo in de winterperiode. Dan begint het toch weer wat meer te leven.
Wel leuk om alvast in te schrijven zo in de winterperiode. Dan begint het toch weer wat meer te leven.

-
- Forum-lid
Ik heb maar even gewacht tot 0:05. Daarmee is het datumprobleem gelijk opgelost. De inschrijving is verzonden!
ik heb me ook ingeschreven voor de 205km.
Wordt waarschijnlijk gereden met een Koga Miyata pro racer uit 1976, met orginele dura ace onderdelen.
Mijn Italiaans is nogal onder de maat, maar is dit een goede samenvatting van de regeltjes?
- frame moet staal zijn, officieel voor 1980, maar wordt niet echt op gelet
- toeclips
- remkabels steken door de rubbers, dus niet onder stuurlint
- buiscommandeurs
Verder zijn tips welkom over klimmen op de strade bianchi: kan ik dat vergelijken met een koppenberg die 'vettig' ligt? Zou ik met het standaard stoempverzet (48*18) uit '76 de bult over komen?
Wordt waarschijnlijk gereden met een Koga Miyata pro racer uit 1976, met orginele dura ace onderdelen.
Mijn Italiaans is nogal onder de maat, maar is dit een goede samenvatting van de regeltjes?
- frame moet staal zijn, officieel voor 1980, maar wordt niet echt op gelet
- toeclips
- remkabels steken door de rubbers, dus niet onder stuurlint
- buiscommandeurs
Verder zijn tips welkom over klimmen op de strade bianchi: kan ik dat vergelijken met een koppenberg die 'vettig' ligt? Zou ik met het standaard stoempverzet (48*18) uit '76 de bult over komen?