Nieuweling schreef:adroit schreef:Ik zou ook nog even naar de Duitse merken gaan kijken (Cube, Stevens), deze koop je vaak "overjarig" voor een zeer scherpe prijs, daar heb je dan Salden niet voor nodig.
bij mijn fietsenmaker kan ik een stevens aspin met ultegra krijgen voor 1260 euro. Maar ik vind de fietsjes van Salden toch net wat goedkoper, je hebt er meer voor hetzelfde geld.
Jell-ee schreef:Math salden is leuk er zijn in nederland veel meer winkels die fietsen met goede kortingen aanbieden, vaak nog met betere service ook. Dus even google vind je gewoon in nederland en duitsland
Math Salden is helemaal NIET leuk !
De aanbiedingen zien er op 't eerste oog zeker aantrekkelijk uit, maar op t moment dat je er aanklopt voor garantie heb je bijzonder grote kans achter het net te vissen, dus geen garantie te hebben.
Eén van de redenen dat zij 'goedkoop' kunnen leveren is: zij kopen niet altijd in bij de Benelux importeurs / verdelers.
Zij betrekken d'r fietsen dus ook van andere partijen.
Op 't moment dat jij dus aan komt kloppen voor garantie, en je hebt de pech dat jou fiets dan toch bij de Benelux verdeler terechtkomt, dan nemen zij dat niet in behandeling en ben je dus de *&^%$#.
Mijn advies, koop zeker iets wat helemaal naar je zin, maar zeker NIET bij Salden.
Betaal desnoods (iets) meer bij je locale FM, wellicht een overjarig model.
Maar kijk vooral ook bij de Duitse aanbieders zoals Cube, Canyon, RedBull etc (zoek daarbij ook in de outlet-zone).
Veel suc6 met zoeken en vooral veel plezier met je uiteindelijke keuze.