Het grote Amstelgoldrace topic!
De Cauberg is niet steil genoeg voor Rodriguez denk ik. Winnaar maakt me eigenlijk weinig uit, als het maar net zo'n spektakel als MSR, RVV en P-R wordt. We worden verwend dit klassiekerseizoen voorlopig.
http://www.twitter.com/marcodej" onclick="window.open(this.href);return false;
Ik gok maar eens op Freire. Wordt tijd dat hij het echt eens gaat doen. En volgens mij heeft ie nog genoeg goesting. IK weet dat hij niet zomaar iedereen er af sprint op de Cauberg, tenminste in het verleden lukte dat niet; maar het is toch een aparte.
Gesink mist nog wat. Maar gaat gewoon een heel goeie wedstrijd rijden.
Voor de rest, Vino, Gilbert, Nuyens, F Schleck, LL Sanches, Cunego.....
Gesink mist nog wat. Maar gaat gewoon een heel goeie wedstrijd rijden.
Voor de rest, Vino, Gilbert, Nuyens, F Schleck, LL Sanches, Cunego.....
-
- Forum-lid
Gijs01 schreef:Goed zijn Rodriguez, Sammy Sanchez, Gesink, Kloden, Vino en de Schleckmannen. Ik denk dat Rodriguez het gaat doen want Gilbert laat níemand gaan
Niemand hoeft hem te laten gaan. Als alle toppers bij elkaar blijven houden ze Gilbert de laatste 300 meter toch niet bij!!!
- daniel1975
- Forum-lid HC
In dat geval gaat er iemand uit de kopgroep van vooruitgeschoven pionnen winnen.
Waar heb ik dat scenario al eens eerder gezien

Als ze mij missen, dan ben ik…….FIETSEN!
Ik denk dat het een mooie wedstrijd kan worden, maar het is altijd afwachten hoe de wedstrijd loopt. Ik gok erop dat er een grote groep lang bij elkaar blijft. F. Schleck zal dan al in de bus zitten gezien zijn stuurkunsten.
Uiteindelijk zal een aantal van de 'mindere' goden demarreren waarbij iedereen kijkt naar Gilbert en ze uiteindelijk te kort komen om ze nog terug halen.
Uiteindelijk zal een aantal van de 'mindere' goden demarreren waarbij iedereen kijkt naar Gilbert en ze uiteindelijk te kort komen om ze nog terug halen.
Daniel1975 schreef:In dat geval gaat er iemand uit de kopgroep van vooruitgeschoven pionnen winnen.
De angst regeerde bij de toppers maar ik denk wel dat de top in Amstel en Luik breder is dan in Vlaanderen en Roubaix. Het scenario voor Amstel lijkt me wel helder. Een sprint op de Cauberg en dat is helaas niet iets waar onze held Gesink goed in is.
Camerig is prachtig!
Zet toch weer m'n geld op Cancellara (3x is scheepsrecht), daarnaast zie ik kansen voor Gilbert en Gesink.
Echter verwacht ik dat de grote mannen te zwaar gecontroleerd gaan worden en dat er wel eens een "massasprint" van een groepje van 10 a 12 "mindere" goden kan komen. Stem ik toch op Nederlanders zoals Leukemans, Boom en wie weet wat Tjallingii weer kan doen
Echter verwacht ik dat de grote mannen te zwaar gecontroleerd gaan worden en dat er wel eens een "massasprint" van een groepje van 10 a 12 "mindere" goden kan komen. Stem ik toch op Nederlanders zoals Leukemans, Boom en wie weet wat Tjallingii weer kan doen

Ruud< schreef:Zet toch weer m'n geld op Cancellara (3x is scheepsrecht), daarnaast zie ik kansen voor Gilbert en Gesink.
Is Leukemans Nederlander geworden?
En Boom in de Gold Race? Boom mag pauze houden...