skoda superb combi?
ik weet niet of ie een A label moet hebben. het zal er wel op uitdraaien dat er een kleine studie gemaakt moet worden! het is toch geen lunchbroodje.
maar het is wel top om zo snel wat namen van modellen te horen, voor op het lijstje!
auto waar fiets in past
840 is volgens mij de norm, daarboven gaat je eigen bijdrage omhoog. ik weet nog niet precies hoe het werkt, hangt vast ook af van brandstof accessoires energielabel etc etc.
hiervoor hadden we een fiat met fietsdakdragers, man wat een onhandige dingen. nooit gebruikt, een aldi trekhaakdrager was nog beter! maar als je je fiets er zo in gooit is wel ideaal, ga je toch makkelijker met je fiets rijden of bvb na je werk ergens rijden op een leuke plek in nl (bvb met meer klimmetjes dan de bruggen van amsterdam!)
hiervoor hadden we een fiat met fietsdakdragers, man wat een onhandige dingen. nooit gebruikt, een aldi trekhaakdrager was nog beter! maar als je je fiets er zo in gooit is wel ideaal, ga je toch makkelijker met je fiets rijden of bvb na je werk ergens rijden op een leuke plek in nl (bvb met meer klimmetjes dan de bruggen van amsterdam!)
In mijn SAAB 9-3 passen met gemak 2 fietsen in de achterbak (= de reden dat ik SAAB rij)
Misschien een optie nu het merk min-of-meer gered lijkt te zijn
In mijn oude SAAB 900 was het helemaal een feest kwa laadruimte (maar die is dan weer niet te leasen)
Misschien een optie nu het merk min-of-meer gered lijkt te zijn
In mijn oude SAAB 900 was het helemaal een feest kwa laadruimte (maar die is dan weer niet te leasen)
"Niet-wielrenners. De leegheid van die levens schokt me." T.Krabbé
baanfiets kopen?
baanfiets kopen?
Als je niet aan een vaste leasemaatschappij vast zit dan kun je eens bij de onderstaande link kijken..Geeft een redelijke goede weergave van wat mogelijk is voor dat bedrag..
succes, maar lease vooral een auto die je leuk en relaxt vindt rijden...Je zit toch meer in een auto zonder fietsen dan met neem ik aan
Link
succes, maar lease vooral een auto die je leuk en relaxt vindt rijden...Je zit toch meer in een auto zonder fietsen dan met neem ik aan
Link
goede wielrenners hebben altijd tegenwind