Koopje ?
voor 2000 euro kan je tegenwoordig een prima merkframe met ultegra en prima wieltjes halen. Het is echt onzin dat je dan afhaal chinees troep haalt.
- joostvanbezooijen
- Forum-lid
Ik kan me vergissen maar ik zie vandaag wel heel veel modder heen en weer vliegen op dit mooie forum. De lontjes lijken korter dan anders. Hebben we massaal last van cabin-fever door het aanhoudende winterweer?
Kunnen we aub afspreken dat we iedereen in zijn/haar waarde laten? Het moddergooien vergalt mijn leesplezier en waarschijnlijk dat van een aantal andere leden ook. Laat ons motto zijn: hard op de inhoud, zacht op de persoon.
Dank jullie wel!
Kunnen we aub afspreken dat we iedereen in zijn/haar waarde laten? Het moddergooien vergalt mijn leesplezier en waarschijnlijk dat van een aantal andere leden ook. Laat ons motto zijn: hard op de inhoud, zacht op de persoon.
Dank jullie wel!
slk8500 schreef:TIME VXS module - modeljaar 2008 (merk waar Quickstep nog mee gereden heeft - blijkbaar pionier in carbon).
Laat je dit vooral NIET wijsmaken. De eerste full Carbon fiets dateert van begin jaren 80 en het merk was Cadex. Nadien is Look bij ONCE met Carbon fietsen gekomen.
Ik zou nog eens verder kijken. Een 2009 TT fiets met ultegra moet je voor 2000 wel kunnen vinden.
Time is inderdaad duur maar dat zijn er meer. Ik kan je helaas niet vertellen of ze ook heel goed zijn. Denk dan aan stijfheid en dat soort dingen.
Voor zo'n fiets zou ik zeker minder dan 1500 euro betalen tenzij ze er een nieuwe groep op zetten of mooie TT wielen!
Ter overweging:
http://www.salden.nl/default.asp?pid=53 ... catid=2980
De vraagprijs met wat korting is net geen 2400 euro. Cervelo is een goed en populair merk waar velen op dit forum enthousiast over zijn maar dit is slechts ter illustratie en met wat googlen wind je vast meer en andere fietsen. Mijn boodschap is dat je dus een nieuwe fiets kunt rijden van vergelijkbare kwaliteit voor ~2000 euro.
Succes,
Time is inderdaad duur maar dat zijn er meer. Ik kan je helaas niet vertellen of ze ook heel goed zijn. Denk dan aan stijfheid en dat soort dingen.
Voor zo'n fiets zou ik zeker minder dan 1500 euro betalen tenzij ze er een nieuwe groep op zetten of mooie TT wielen!
Ter overweging:
De vraagprijs met wat korting is net geen 2400 euro. Cervelo is een goed en populair merk waar velen op dit forum enthousiast over zijn maar dit is slechts ter illustratie en met wat googlen wind je vast meer en andere fietsen. Mijn boodschap is dat je dus een nieuwe fiets kunt rijden van vergelijkbare kwaliteit voor ~2000 euro.
Succes,
Loeki Pro
Sorry, ik dacht dat de VXS een TT fiets was.
Even goed, de boodschap blijft hetzelfde:
Storck met ultegra (nieuw) <2k
Als ik 2k euro te besteden had dan zou ik het wel weten.
Succes,
Even goed, de boodschap blijft hetzelfde:
Storck met ultegra (nieuw) <2k
Als ik 2k euro te besteden had dan zou ik het wel weten.
Succes,
Loeki Pro
-
- Forum-lid
Optico schreef:Ik zou nog eens verder kijken. Een 2009 TT fiets met ultegra moet je voor 2000 wel kunnen vinden.
Ter overweging:
Succes,
Een nieuwe fiets en van BETERE kwaliteit...
we hebben het over een fiets van 3jr oud!!!
Die Time heeft waarschijnlijk wel altijd droog en binnen gestaan!!!
Als je wint heb je vrienden
-
- Forum-lid
Als de TS nu veel emotie heeft bij deze fiets, en hij heeft het geld er voor over waarom niet.
We moeten toch niet allemaal op exoten rijden.
Voor mijzelf is een trek 2.5 model 2010 van € 1500,- goed genoeg. Heb ook duurdere fietsen gehad, maar die hebben niet echt meer plezier gegeven.
Het is maar waarom je wilt fietsen.
Wedstrijdrijders hebben een andere interesse dan toerfietsers. Beiden zijn gecharmeerd van mooie fietsen (anders zou BM niet zo druk zijn) maar ik denk dat de wedstrijdrijder meer gefixeerd is op lichter, sneller en mooier. Hij zou misschien meer en beter gaan trainen dan seconden kopen.
Ik zou die Time dus in zijn geval wel kopen.......
Marc
Voor mijzelf is een trek 2.5 model 2010 van € 1500,- goed genoeg. Heb ook duurdere fietsen gehad, maar die hebben niet echt meer plezier gegeven.
Wedstrijdrijders hebben een andere interesse dan toerfietsers. Beiden zijn gecharmeerd van mooie fietsen (anders zou BM niet zo druk zijn) maar ik denk dat de wedstrijdrijder meer gefixeerd is op lichter, sneller en mooier. Hij zou misschien meer en beter gaan trainen dan seconden kopen.
Marc
people are strange when you\'re a stranger
-
- Forum-lid
marc v megroot schreef:Als de TS nu veel emotie heeft bij deze fiets, en hij heeft het geld er voor over waarom niet.
Voor mijzelf is een trek 2.5 model 2010 van 1500,- goed genoeg. Heb ook duurdere fietsen gehad, maar die hebben niet echt meer plezier gegeven.
Marc
Ja, maar dit is hier niet aan de orde. De starter heeft geen ervaring met materiaal en prijzen en vraagt of dit een koopje is. Dat is het niet echt en het is dan misschien beter om uit te kijken naar iets anders voor dezelfde prijs.
Ge moet zére rijen als ge moet zére rijen en nie zére rijen als ge niet zére moet rijen.
Ijzeren Briek schreef:
Marc
Ja, maar dit is hier niet aan de orde. De starter heeft geen ervaring met materiaal en prijzen en vraagt of dit een koopje is. Dat is het niet echt en het is dan misschien beter om uit te kijken naar iets anders voor dezelfde prijs.
[/quote]
Klopt maar je kunt goed slagen met een 2e hands. Ik voel wel wat voor de optie om voor 1900 euro iets meer spullen erbij te vragen. De prijs is hoog maar voor 1550 euro zou ik persoonlijk wel toeslaan.
Camerig is prachtig!