Litespeed-site
-
upcommingstar
- Forum-lid
wat een mooie fiets. wel wat jammer van die overmassive bottom bracket. maar dat is smaak 
-
japiecarbon
- Forum-lid HC
Rockhopper schreef:welke houder is dit waar de fietscomputer op zit?
Zoiets als dit denk ik.
pfff schreef:ook mooi hoe de kabels naar het frame worden geleid, eens weer wat anders
Lijkt wel heel erg op Cervelo
d_jokke schreef:Heb je er al op kunnen fietsen of is het wachten op pekelvrije wegen?
volgende zondag de 1ste maal.
Frame is zeer verzorgd afgewerkt, buitenkabel van de rem loopt volledig door de bovenbuis, versnellingsbuitenkabels ook tot beneden aan de bracket.
-
japiecarbon
- Forum-lid HC
Ik vind hem trouwens wel heel erg cool.
TS-Biker schreef:Frame is zeer verzorgd afgewerkt, buitenkabel van de rem loopt volledig door de bovenbuis, versnellingsbuitenkabels ook tot beneden aan de bracket.
De binnenkabels ook mag ik hopen?
fietsen doe ik net als een prof,
veel pillen, spuitjes en bloedtransfusies, anders wordt het een sof
veel pillen, spuitjes en bloedtransfusies, anders wordt het een sof
andromeda schreef:Ik vond de foto's van de introductie al niets, live op de beurs heb ik hem uitgelachen en ook nu nog steeds geen gevoel. Een waar gedrocht...
Smaken verschillen gelukkig
zo Serge....gaat het!
een carbon Litespeed is een beetje als een gele Ferrari. Voor diegene die wat aparts wil!
vind het wel een mooie fiets. Het kleurschema doet de fiets kleiner lijken, en dat is alleen maar mooi. Aleen bij TS had ik wel een setje Lijtwijt's (zoals jullie belgen dat zo mooi zeggen) verwacht
KTM Revelator Alto Exonic
KTM Scarp Master
KTM Scarp Master