Welke bidonhouders?
-
- Forum-lid
Tacx Tao carbon
kost wel een paar duiten maar dan heb je wat !
kost wel een paar duiten maar dan heb je wat !
KC82 schreef:Persoonlijk vind ik de bidonhouders van Elite erg mooi. De Custom Macia (carbon), de Custom Race in wit of zwart of de Custom Carbon zijn imo erg mooi. Elite is van Italiaanse makelij dus past bij de Campa groep.
Mee eens, en ze zijn nog goed ook!!! Moet je wel gloss nemen dan he bij custom race.
Cannondale Six Carbon 105 2010
Scott Speedster S4 2005 105
Scott Speedster S4 2005 Tiagra (Total Loss) R.I.P.
da carbon rij lekker zeg!
Scott Speedster S4 2005 105
Scott Speedster S4 2005 Tiagra (Total Loss) R.I.P.
da carbon rij lekker zeg!
-
- Forum-lid
Ik heb deze bidonhouder van de week gekocht voor mijn nieuwe fiets. Denk dat deze bij jou ook goed zal staan ivm de zwart/witte kleurstelling.
bidonhouder carbon
bidonhouder carbon
Ik heb twee mooie FSA bidonhouders. Prima dingen maar als er geen bidon inzit maken ze een suizend geluid, bijna fluitend. Je hoeft daarvoor niet boven de 30 te rijden. Dus als je voor een trainingsritje maar één bidon meeneemt word je gek van dat geluid.
Trek Madone 6 2011
vincentvis schreef:Ik heb deze bidonhouder van de week gekocht voor mijn nieuwe fiets. Denk dat deze bij jou ook goed zal staan ivm de zwart/witte kleurstelling.
bidonhouder carbon
Elite pase carbon zijn denk ik de beste keus inderdaad. Gezien de zilveren accenten in je frame zou je ook nog kunnen overwegen om de zilveren versie te nemen;
[img=http://www.bikelevel.nl/site/components ... 3af119.jpg]
- amclassic-fan
- Forum-lid HC
Smaken verschillen nu eenmaal
Op zo'n mooie fiets horen ook exclusieve bidonhouders vind ik.