Het grote LBL topic!
Samenwerking tussen verschillende minder explosieve klimmers kan Gilbert van de zege houden, of het snel isoleren van Gilbert. Hij heeft een goede ploeg die veel werk voor hem opknapt. Verder ben ik erg onder de indruk van Gilberts sprintje van vanmiddag. Vorig jaar was het een mooie aankomst op de muur, maar vandaag won Gilbert met lengtes voorsprong.
Bottecchia schreef:Ik ga zaterdag eerst het parcours verkennen voor ik mijn pronostiek prijsgeef.![]()
Grappig, ik ga ook verkennen. ASO versie van LBL. Zin, maar wel pokke eind rijden (om er te komen dan!!).
Maar zonder te verkennen denk ik dat Frank Schleck wint, Gesink 2e. Die Loepard mannen moeten maar een beetje slim rijden, Phil kan niet overal op reageren. En dan moet Gesink weer op het juiste moment anticiperen....(klink makkelijk zo...)
-
- Forum-lid
Rue Walter Jamar in Ans. Kan nooit moeilijk te vinden zijn want ik geloof niet dat daar verder nog wat te beleven is. 

Gijs01 schreef:Het zal wel weer wachten, wachten, wachten worden.
Denk je? In tegenstelling tot de AGR en de Waalse Pijl ligt de finish niet bergop, wat het koersverloop ten goede zou kunnen komen. De AGR is overigens de laatste jaren steevast een relatief saaie koers en het parcours van de Waalse Pijl is eigenlijk niet selectief genoeg voor een spectaculair koersverloop. Voor LBL heb ik goede hoop.

-
- Forum-lid
Maar ze moeten een paar kilometer voor de finish nog wel de Cote Saint Nicolas op (stuk lastiger dan die hele Cauberg). Bovendien zijn de laatste kilometers misschien geen heuvel maar ook zeker niet vlak.
Hier mijn verslag van vandaag. En ik heb nu ook de strategie bepaalt om Gilbert te verrassen. Eerder vertrekken!
Als Gilbert niet onderuit gaat over één van de naamschilderingen voor hem op het wegdek denk ik dat hij voor vier op een rij gaat. De laatste 100km zijn zo lastig dat ik denk dat ze toch weer lang zullen wachten. Al is die waarneming natuurlijk wel gekleurd door een paar zwaar aanvoelende wielertoerist benen.
Hier mijn verslag van vandaag. En ik heb nu ook de strategie bepaalt om Gilbert te verrassen. Eerder vertrekken!
Als Gilbert niet onderuit gaat over één van de naamschilderingen voor hem op het wegdek denk ik dat hij voor vier op een rij gaat. De laatste 100km zijn zo lastig dat ik denk dat ze toch weer lang zullen wachten. Al is die waarneming natuurlijk wel gekleurd door een paar zwaar aanvoelende wielertoerist benen.

-
- Forum-lid
Veruit de sterkste en het is hem van harte gegund. Vanuit de favorietenrol in zijn eigen achtertuin zijn geliefde klassieker winnen en daarmee vier uit vier scoren. Dan ben je een straffe renner.
- daniel1975
- Forum-lid HC
Knap gedaan en tof voor PG.
Maar jammer voor het wielrennen. De spanning die zo hoog was tijdens de Vlaamse klassiekers heb ik helaas in de ardennen niet meer gezien. Dit zat er het laatste uur al aan te komen.
Maar jammer voor het wielrennen. De spanning die zo hoog was tijdens de Vlaamse klassiekers heb ik helaas in de ardennen niet meer gezien. Dit zat er het laatste uur al aan te komen.
Als ze mij missen, dan ben ik…….FIETSEN!