Vraagje aan pina-fanboys: Die MOST spullen zijn er toch onwijs kitcherig en 'goedkoop' uit? Of ligt dat aan mij?
@TS: als dit je 2 keuzes zijn: actiemodel!
Pinarello FP3; actiemodel doen of niet?
"Niet-wielrenners. De leegheid van die levens schokt me." T.Krabbé
baanfiets kopen?
baanfiets kopen?
- daniel1975
- Forum-lid HC
De meeste Most spullen ben ik het wel met je eens. De sturen zijn voor mij de uitzondering, die vind ik wel fraai (mist de kleuren bij je frame passen).
Als ze mij missen, dan ben ik…….FIETSEN!
Madhill schreef:Ik heb bij Evertse Sport in Zierikzee een aanbieding gekocht. Pinarello FP6 met mix van Most en Ultegra 2010 met Most Wildcat wielen, inclusief Look Keo pedalen voor 1990 euro. Geen geld volgens mij en ben er erg tevreden mee.
Op de site van de leverancier kan je zien of ze je maat nog hebben. Dit kan via de site van Evertse.
Bedankt voor de tip, heb ze gebeld en ze blijken een leuke aanbieding voor de fp3 te hebben waarbij ik ook de kleur white kan bestellen (het actiemodel is alleen voor de kleuren silver/white en rood).
- amclassic-fan
- Forum-lid HC
Daniel1975 schreef:De meeste Most spullen ben ik het wel met je eens. De sturen zijn voor mij de uitzondering, die vind ik wel fraai (mist de kleuren bij je frame passen).
Maar ze zijn zwaar en je kan met die fijne full carbon dingen je stuur niet meer kantelen. Het ziet er leuk uit, maar uit praktisch oogpunt loop ik er met een boog omheen.
luque schreef:Madhill schreef:Ik heb bij Evertse Sport in Zierikzee een aanbieding gekocht. Pinarello FP6 met mix van Most en Ultegra 2010 met Most Wildcat wielen, inclusief Look Keo pedalen voor 1990 euro. Geen geld volgens mij en ben er erg tevreden mee.
Op de site van de leverancier kan je zien of ze je maat nog hebben. Dit kan via de site van Evertse.
Bedankt voor de tip, heb ze gebeld en ze blijken een leuke aanbieding voor de fp3 te hebben waarbij ik ook de kleur white kan bestellen (het actiemodel is alleen voor de kleuren silver/white en rood).
Ook een goede keus! Heb je hem gekocht?
Pinarello FP6, Campa SR titanium, Shamal Ultra