Willier Escape
-
eelcoz
Ik neem aan dat hij dan bedoelt dat de wielen elkaar in kwaliteit weinig ontlopen, want het zijn echt niet dezelfde wielen.
Hoi,
Gisteren langsgeweest om de fiets te kopen maar toen ik hem zag toch een eerste teleurstelling...
De volledige Veloce afmontage (nog eens bevestigd aan telefoon) bleek het volgende te zijn:
Mirage derailleur
Xenon crankset
Mirage remmen
Veloce... remhoeven
Heel wat anders dan initieel dus... even gevraagd naar de meerkost om veloce af te monteren: 300€
O, de aksium of Fulcrum racing 7 waren ook ineens Miche wielset geworden
Tja, dan maar verder zoeken naar een fiets
Wel moet ik erbij zeggen dat ondanks de drukte even mijn maat hebben genomen (binnenbeenlengte was wel 2,5cm verschil met de meting van het weekend bij een andere winkel) en de fiets hadden afsgesteld totdat hij goed zat. Helaas was ik al zo teleurgesteld dat ik de fiets niet heb gekocht.
Gisteren langsgeweest om de fiets te kopen maar toen ik hem zag toch een eerste teleurstelling...
De volledige Veloce afmontage (nog eens bevestigd aan telefoon) bleek het volgende te zijn:
Mirage derailleur
Xenon crankset
Mirage remmen
Veloce... remhoeven
Heel wat anders dan initieel dus... even gevraagd naar de meerkost om veloce af te monteren: 300€
O, de aksium of Fulcrum racing 7 waren ook ineens Miche wielset geworden
Tja, dan maar verder zoeken naar een fiets
Wel moet ik erbij zeggen dat ondanks de drukte even mijn maat hebben genomen (binnenbeenlengte was wel 2,5cm verschil met de meting van het weekend bij een andere winkel) en de fiets hadden afsgesteld totdat hij goed zat. Helaas was ik al zo teleurgesteld dat ik de fiets niet heb gekocht.
-
stefanofly
- Forum-lid
hmmm niet echt netjes dit...

-
eelcoz
Pure volksverlakkerij dit. Schandalig, heb er geen andere woorden voor. Dat er nog steeds verkopers zijn die denken op zo'n manier te kunnen werken. Zo zie je maar weer, als iets te mooi lijkt om waar te zijn, is het dat meestal ook.
waarschijnlijk een lokmiddel maar zoals mijn vader ook al zei tegen me... voor die 500€ heb je wel al een racefiets en dat is ook echt geen geld.
maar dan denk ik bij mezelf: dan kan ik evengoed met mijn oude stalen fiets blijven rijden met een shimano rsx of is het srx groepje
ondertussen zoek ik verder....
maar dan denk ik bij mezelf: dan kan ik evengoed met mijn oude stalen fiets blijven rijden met een shimano rsx of is het srx groepje
ondertussen zoek ik verder....
-
stefanofly
- Forum-lid
vond ik persoonlijk raar dat geen specs stond op de website.

vond ik ook raar, daarmee dat ik eerst getelefoneerd had maar goed... ga er niet teveel woorden meer aan vuil maken. Vind het vooral jammer dat het zo gelopen is en dat er dan niet verteld is aan telefoon dat het om een mix ging. Met bovenstaande afmontage (enkel remhoeven) is het geen veloce afmontage 'naam' waardig, eerder een mirage
frank s schreef:vond ik ook raar, daarmee dat ik eerst getelefoneerd had maar goed... ga er niet teveel woorden meer aan vuil maken. Vind het vooral jammer dat het zo gelopen is en dat er dan niet verteld is aan telefoon dat het om een mix ging. Met bovenstaande afmontage (enkel remhoeven) is het geen veloce afmontage 'naam' waardig, eerder een mirage
Jammer kerel, succes met je verdere zoektocht!
Cervelo S3D - Canyon Aeroad CF SL - Cannondale Scalpel Si-3