Inkoopactie Mellow Johnny's Bikeshop
Ik heb een offerte lopen bij giordana, wist je dat die shirts van mellow johnny's absurd duur zijn? bv: jersey MJ 110 usd, als je 25 'custom' jersey's besteld betaal je 60 euro........zullen we ze dan maar namaken en bestellen bij Giordana!! geen shippingkosten e.d.
Ik heb het nagevraagd bij de vertegenwoordiger. MJ is exact dezelfde kwaliteit, alleen geproduceerd in USA-fabriek en voor EU markt wordt alles in Italie (of marokko, standaard giordana) gemaakt.
Ik heb het nagevraagd bij de vertegenwoordiger. MJ is exact dezelfde kwaliteit, alleen geproduceerd in USA-fabriek en voor EU markt wordt alles in Italie (of marokko, standaard giordana) gemaakt.
-
- Forum-lid
giordana gaat dat dus nooit accepteren! replica's maken van spul van een klant

Ik heb even op de Mellow Johnny's site even gekeken hoe de verzendkosten gaan en het lijkt er op dat het bijna een vast tarief is: $23,80 (5 weken levertijd) of $ 28,80 (priority) en een paar US$ extra als de bestelling groter wordt.
Jowolar, kan jij alvast vragen of er inderdaad een korting te regelen is, want anders heeft een gezamenlijke inkoop weinig zin: als je per persoon bestelt dan ben je eventueel extra administratiekosten van de vervoerder kwijt, maar als je onder de E 150,- blijft dan betaal je geen invoerrechten. Die invoerrechten zal je bij een gezamenlijke inkoop vrijwel zeker gaan betalen (ik kan me niet voorstellen dat de vervoerder/douane zo'n bestelling zonder aangifte door de grens laat gaan).
Jowolar, kan jij alvast vragen of er inderdaad een korting te regelen is, want anders heeft een gezamenlijke inkoop weinig zin: als je per persoon bestelt dan ben je eventueel extra administratiekosten van de vervoerder kwijt, maar als je onder de E 150,- blijft dan betaal je geen invoerrechten. Die invoerrechten zal je bij een gezamenlijke inkoop vrijwel zeker gaan betalen (ik kan me niet voorstellen dat de vervoerder/douane zo'n bestelling zonder aangifte door de grens laat gaan).
Ik doel niet op replica's van het orgineel maar een 'karikatuur' van het shirt. Dus misschien ff een leuke tegenhanger van 'mellow johnny's' verzinnen......... orgineel komt die naam ook van 'maillot jaune' dat in Amerika uitgesproken werd als 'je raad het al'.
Dus kom maar op met jullie creatieve ideeen, dan werk ik het grafisch wel uit!
Malloot jean! ..... Klooi's'an ..... Loodzwaar Man! zoiets
Dus kom maar op met jullie creatieve ideeen, dan werk ik het grafisch wel uit!
Malloot jean! ..... Klooi's'an ..... Loodzwaar Man! zoiets
-
- Forum-lid
Is dit topic nog aktief?
want ik wil ook wel wat mellow spulletjes bestellen.
want ik wil ook wel wat mellow spulletjes bestellen.
-
- Forum-lid
malloot sjonnie 

Uiteraard is dit topic nog actief, ik heb inmiddels 18 deelnemers. Al met al een flinke bestelling dus.
1 Mei sluit de bestelmogelijkheid, aanmelden kan op jowolar82@hotmail.com
1 Mei sluit de bestelmogelijkheid, aanmelden kan op jowolar82@hotmail.com
Livestrong!