Mijn eerste cyclo: Maratona 2026
Helemaal eens, gewoon blijven leven. Winnen ga je toch niet (ik ook niet trouwens).
Leuk idee. Hoe ga je het startbewijs regelen?
Gesoigneerd de zomer in met dit prachtige tenue. Welke is mooier, blauw of groen? [url=https://cycloworld.myshopify.com/nl/col ... fankleding[/url]
-
scottwilko
- Forum-lid HC
Ik weet niet of alle reisorganisaties aanbieden langs de route te staan tijdens de Maratona, maar als je de keuze hebt, dan zou ik zeker daarvoor kiezen.
Het is zoveel waard om een eigen tasje te kunnen pakken en eventueel wat kleding achter te laten.
Het is zoveel waard om een eigen tasje te kunnen pakken en eventueel wat kleding achter te laten.
Uiteindelijk ben ik geslaagd via Tui en verblijf ik in Corvara, dus dat is top.
Mijn vrouw en hond gaan ook mee en allebei hebben ze niet veel met fietsen dus die doen de extra bevoorrading op de Campolongo.
Zit wel met een extra kaartje dus hopen dat ik die op een andere naam kan laten zetten bij de aanmelding. Bij andere organisaties kon je het start bewijs verwijderen maar die waren alsnog duurder.
Mijn vrouw en hond gaan ook mee en allebei hebben ze niet veel met fietsen dus die doen de extra bevoorrading op de Campolongo.
Zit wel met een extra kaartje dus hopen dat ik die op een andere naam kan laten zetten bij de aanmelding. Bij andere organisaties kon je het start bewijs verwijderen maar die waren alsnog duurder.
In 2023 heb ik meegedaan en toen stond TUI ergens halverwege de klim van de campalongo voor een extra bevoorrading. Bovenop de de campalongo (2e keer) heb je een prima bevoorrading van de organisatie.
Trek Domane 4.3 2013
Trek Domane SL 6 pro 2017
Orbea Terra M31 2019
Trek Domane SL 6 pro 2017
Orbea Terra M31 2019
Herfst gewoon een beetje bezig blijven en rusten... de boog kan niet altijd gespannen blijven.
De winter is veel belangrijker. Ik hoop met je mee op een drogere winter dan vorig jaar!
De winter is veel belangrijker. Ik hoop met je mee op een drogere winter dan vorig jaar!
- daniel1975
- Forum-lid HC
Afgelopen winter was prima!
Als ze mij missen, dan ben ik…….FIETSEN!
Prachtig, was ook mijn 1ste cyclo, vanaf januari lekker rustig opbouwen en in het voorjaar verschillende Ardennen tochten doen en kilometers maken dan komt het allemaal goed.
Zoals Havana zegt het is niet de zwaarste cyclo, maar zo makkelijk is het ook weer niet, uitdagend zullen we zeggen.
Have fun met de voorbereiding
Zoals Havana zegt het is niet de zwaarste cyclo, maar zo makkelijk is het ook weer niet, uitdagend zullen we zeggen.
Have fun met de voorbereiding
YFood !!!