Vraag opgelicht 11s met 10s shifters
-
Tussendoor
- Forum-lid
Maar mijn vraag blijft: hoe schakelt de boel nu dan?
-
Tussendoor
- Forum-lid
En toch zou ik het graag expliciet willen weten.
Dadelijk is het weer zo'n hit and run topic. Registreren, vraag stellen, nooit meer terugkomen.
TS heeft zich geregistreerd vlak voordat het topic geopend werd. Benieuwd of we nog iets horen.
Dogma F
aan de andere kant als je iemand plezier wil bezorgen door je "oude" fiets iemand op weg te helpen met een eerste ervaring op de smalle bandjes;
dan zorg je ervoor toch dat het ook een plezierige is. ik zou het niet kunnen; het maakt de wereld er niet mooier op.
dus vanuit de TS kan het wel zo beleefd worden, je komt zonder achtergrond ergens aan en verwacht goodwill, en je krijgt een frankenstein.
hoewel frankenstein wel een schatje was natruulijk.
dan zorg je ervoor toch dat het ook een plezierige is. ik zou het niet kunnen; het maakt de wereld er niet mooier op.
dus vanuit de TS kan het wel zo beleefd worden, je komt zonder achtergrond ergens aan en verwacht goodwill, en je krijgt een frankenstein.
Mee eens! Toen ik mijn vorige fiets (C'dale supersix) verkocht aan een jonge knul (eerste racert) werd er om korting op de vraagprijs gevraagd. Niet vreemd voor een student. Fiets was 100% in orde en heb hem toen ipv korting wat overstock accessoires gegeven (CO2 pomp, 2x biba, tasje enz). Help je iemand toch op weg naar een eerste fijne fietservaring.TKMP schreef: ↑21 aug 2025 09:18 aan de andere kant als je iemand plezier wil bezorgen door je "oude" fiets iemand op weg te helpen met een eerste ervaring op de smalle bandjes;
Dogma F