>>Ik lees nergens hoe het zit met de bagage, mogelijk rijdt er nog iemand mee met de auto<< We doen het met een rugzak van 40 liter en een kleinere van 20 liter. Daar moet alles in passen inclusief vier opladers voor 4 accu's. Ik heb niemand zo gek gekregen om een volgauto te besturen. Iemand hier interesse?
>>Denk ook eens over een helm, je gaat ook nogal wat bergaf<< gaan we zeker doen
>>Met die zware fietsen ga je snel naar beneden (wat weegt zoiets met dubbele accu eigenlijk?)<< Een Super 73 zonder accu weeg 27kg, met 3kg accu dus 30kg, de tweede accu bevestigd op het frame weegt ook 3kg en dan bagage. Daar komen 2 opladers pp bij en dan zitten we al gauw op 35kg. Rugzak vol met kleren 3kg? Ik weeg 85. Perplexity AI
https://www.perplexity.ai/ zegt: De Super73 ZX kan maximaal 147 kg dragen. Dit is het totale gewicht van de berijder(s) en eventuele bagage waarmee de fiets ontworpen is om comfortabel en veilig te functioneren. Deze limiet geldt voor alle varianten van de Super73 ZX en wordt door meerdere leveranciers bevestigd.
En dan nog een laatste vraag: hoe doen jullie dat met pech onderweg? Zijn er hulpdiensten zoals een ANWB die je kunt bellen? Zijn er in dorpen onderweg bij de wielergemeenschap bekende fietsenmakers die reparaties uitvoeren?