Ik heb er een hele pot aan torx boutjes aan over gehouden

op de foto had ik niet de interne bekabeling er bij gelegd: een mix van off-the-shelf USB en netwerk kabels met enkele zelfgemaakt molex en/of jst connectoren. De opbouw was best degelijk, dikwandig buis en plaatmateriaal, maar qua serie assemblage veel te complex en dus te duur (materiaal en manuren). Ook de mix van ge-CNC’d en gezet plaatmateriaal, spuitgiet kunststof en een paar 3d geprinte frutsels was opmerkelijk. Deels custom made onderdelen versus heel basic onderdelen zoals bv de uitstelpoten: vierkante buis met meubeldoppen aan het uiteinde.
Het faillissement was het laatste zetje dat ik nodig had om hem weg te doen. In het begin was ik er best tevreden over maar met de tijd werd ik er minder blij van. In tegenstelling tot wat ze zeiden was hij wél zwaar, wél luidruchtig en op kleinste verzet lukte het mij ook soms om door de weerstand te trappen. De meegeleverde Miche cassette was ook maar so-so qua schakelen, heb die toen al vrij snel vervangen door een originele Shimano.
Het was niet allemaal kommer en kwel, bv de simulatie van andere verzetten dan fysiek aanwezig werkte naar mijn mening best goed.