Criterium rijden
- Mehekachtohapi
- Forum-lid
Uitrijden van jouw eerste twee koersjes is al pure winst. Geef jezelf minimaal een seizoen om te leren en te verbeteren, maar ga er vooral van genieten.
Zoals hierboven denk ik dat het beste is wedstrijden te rijden.
Een prof heeft de tijd om en zijn duurvermogen te trainen en op korte inspanningen te trainen. Voor de gemiddelde amateur is het kiezen.
En de behendigheid in peleton en bochten komt wel vanzelf zodat de gate die je dicht moet rijden altijd kleiner worden.
Een prof heeft de tijd om en zijn duurvermogen te trainen en op korte inspanningen te trainen. Voor de gemiddelde amateur is het kiezen.
En de behendigheid in peleton en bochten komt wel vanzelf zodat de gate die je dicht moet rijden altijd kleiner worden.
- thestudent
- Forum-lid HC
Dat is vrij normaal. Probeer een van de di/do avond competities als clubparcours uit. Daar kan je hartelust oefenen. Je een rondje laten lossen en weer aansluiten is allemaal geen probleem.
Omdat je altijd als een idioot start is een goede warming up routine ook wel aan te raden.
Omdat je altijd als een idioot start is een goede warming up routine ook wel aan te raden.
Whenever Bicycles are broken or Menaced by international communism; Bicycle Repair Man is Ready!
Volkomen normaal en gebruikelijk. Frustratie kun je gebruiken als verbeterpunt voor de volgende kans. "Dit gebeurt me *alle rododendrons bij elkaar* niet nog een keer".Db17 schreef: ↑17 mei 2024 15:01 Ik heb pas 2 koersjes gedaan die ik wel uit heb gereden alleen door de gaatjes die ik laat kwam ik beide keren in een groep achter het peloton terecht waardoor het maximaal haalbare steeds uitrijden was en mij doel is echt wel meerijden in het peloton. Iets winnen is echt niet aan de orde voor mij hoor. Maar kortom is de frustratie dus vooral dat ik 2 keer uit het peloton gereden werd
En dan laat je het waarschijnlijk nog een paar keer gebeuren.
Rijd eerst maar eens lekker met dat tweede groepje mee en probeer dan daar uit te vinden wat je daar nog kunt. Een goeie chasse patat en dan de sprint van de stervende zwanen winnen. Ik heb ook wel eens de eindsprint van de mongolenwaaier gewonnen.
hun fietsen.