Deelnemers stellen zich voor en een uitgebreid scala aan andere onderwerpen.

Vandaag gefietst in 2015

DeletedUser01
Forum-lid

DeletedUser01 25 jul 2015 17:45

Mooie foto's en zie je morgen, klimman!

Afbeelding

feddesman
Forum-lid

feddesman 25 jul 2015 20:18

Vandaag de flipjestoertocht gereden 100 km ,mooie tocht en een hoop wind op de terugweg
Specialized Diverge Axs

SevenofNine
Forum-lid

Gebruikersavatar SevenofNine 26 jul 2015 16:04

Vandaag een kort rondje (47 km) naar Langevelderslag, tegenwind kracht 5 op de heenweg. Halverwege kwam er een groepje van 4 heren voorbij op snelheid, even aangesloten voor een tempoblokje...toen ik me uit liet zakken lag meteen het hele groepje uit elkaar ;) Op de terugweg bij Bloemendaal aan Zee een heer ingehaald die vervolgens in mijn wiel bleef zitten de hele Zeeweg, maar heb 'm toch wel even pijn gedaan :mrgreen:

TumTumTum
Forum-lid

Gebruikersavatar TumTumTum 26 jul 2015 20:10

Ik heb vandaag met GastheerG een toertocht gereden in het Land van Cuijk. de 33 van Boxmeer, als ik me niet vergis. En dat 33 slaat op het aantal dorpen waar je doorheen komt als je voor de maximale afstand kiest. dat hebben wij gedaan, officieel 133 km, maar op mijn teller stond 139. Het is een prachtige route, echt een aanrader!
Sommige pijlen hingen wat verstopt maar de route was verder prima uitgezet. En voor Rotterdamse begrippen zo goed als verkeersvrij. Wel stond er een gigantische bak wind. Echt niet de beloofde windkracht 1 a 2.
Maar ik geef het podium verder aan GG, want die heeft foto's gemaakt en komt vast met een mooie reportage.
Veni. Vidi. Fietsie.

DDX
Forum-lid HC

DDX 26 jul 2015 21:23

Niet helemaal fit vandaag, maar wou de Rapha Rising Challenge voltooien (9366hm in een week) dus toch maar ff gaan fietsen.
Uiteindelijk voelden benen prima, dus rondje maar wat groter gemaakt als planning en nog even Col meegepakt.

125km met 2000hm en challenge ruim voltooid. (had nog maar 600 hoogtemeters nodig)

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

https://www.strava.com/activities/354490616

Gastheerg
Forum-lid HC
Contact

Gebruikersavatar Gastheerg 26 jul 2015 21:28

TumTumTum schreef:Ik heb vandaag met GastheerG een toertocht gereden in het Land van Cuijk. de 33 van Boxmeer,
Nou de foto's dan maar:

Leuk maar echt te groot:
Afbeelding

Ze zaten te sterven aan het wiel:
Afbeelding

Prachtige route
Afbeelding

Ga nooit met een geocaching freak op pad. Overal liggen ze :mrgreen:
Afbeelding

Bij de theepauze nog een poging gedaan om het record theepotten stapelen te verbreken.
Afbeelding

Stukje meefietsen met een dames peloton
Afbeelding

Die ging een keertje extra theedrinken dus een stukje met een heren peloton
Afbeelding

tweede bevoorrading waren we doorgereden maar bevoorrading drie lieten we het ons goed smaken
Afbeelding

Yep.................daar moeten we heen. Daar waar de wind vandaan komt
Afbeelding

De laatste mooie stukjes
Afbeelding

Morgen is het na-Tour criterium. Heel Boxmeer is al zwanger van dat gebeuren en deze toertocht was een van de onderdelen van de feestelijkheden
Afbeelding

Geslaagde dag!

Le Grimpeur
Forum-lid

Gebruikersavatar Le Grimpeur 26 jul 2015 22:08

DDX schreef:...dus rondje maar wat groter gemaakt als planning en nog even Col meegepakt.

Afbeelding
Wat een toeval :o , daar was ik vandaag ook en ik heb er nagenoeg dezelfde 'plaat' geschoten 8-). Binnenkort is er meer over te lezen in mijn eerstvolgende verslag.

Afbeelding

Heb jij de 'echte'klim gedaan, dus de 11 km vanaf Satillieu? Ik kwam vandaag vanaf de Col du Faux (1021 m) en hoefde dus niet veel te doen voor de col bij Lalouvesc ;). Die 11 km wil ik ook graag een keertje doen, wellicht komende week nog... Heb je daar trouwens vandaag de Mont Blanc ook gezien? En de Mont Ventoux?
Laatst gewijzigd door Le Grimpeur op 27 jul 2015 13:44, 1 keer totaal gewijzigd.
60 x Ventoux

apexrider
Forum-lid

Gebruikersavatar apexrider 26 jul 2015 22:53

Haha, zelfs de fiets staat op dezelfde plek geparkeerd.
Afbeelding

DDX
Forum-lid HC

DDX 27 jul 2015 21:13

Ja ik ben hem vanuit Satillieu opgereden, dus 10km klimmen met 6% gemiddeld.
Mont Blanc was duidelijk te zien ja en ook hier helaas niet op foto te krijgen.

Blijft ook jammer dat je zo weinig fietsers hier tegenkomt, op hele klim 3 man ingehaald en 2 man gegroet die naar benden kwamen.

klimman
Forum-lid

klimman 27 jul 2015 22:25

klimman schreef:Vandaag de Pieter Weening Classic gereden vanuit Surhuisterveen. Geen druppel regen gehad en de wind bleef beperkt tot krachtig. Gelukkig het tweede deel van de tocht de wind in de rug. Met 2 man lekker doorgereden en na 105km net binnen de 4 uur binnen inclusief koffiestop en bandje verwisselen. Lekker gereden! Morgen de Berend Botje Classic.
Zoals gezegd, gisteren de Berend Botje Classic gereden. Vanwege andere verplichtingen in de middag gekozen voor de route van 80km. Mooie route door de kop van Drenthe. Om 9 uur precies vond de massastart plaats. Al snel vormde zich een (te) grote groep aangevoerd door de leden van TC Het Trapstel. Na 30km werd de groep besloten de groep te splitsen. Vlak voor de routesplitsing vond in een onoverzichtelijke bocht door een tegemoetkomende auto opeens 3 fietsers op de grond. Gelukkig konden zij zonder erg hun weg vervolgen. Bij de routesplitsing kozen de groepen voor de lange route en boog ik linksaf voor de korte variant. Het tweede deel van de route derhalve in mijn eentje afgelegd. Ik kreeg wel zin in een stukje appelgebak, maar een controle- of pauzeplaats ontbrak op de korte route. Na net iets meer dan 2,5 uur enigszins vermoeid weer terug in Zuidlaren na 80km. Helaas daar niet veel andere racefietsers meer gespot.

fredmtb-sport
Forum-lid
Contact

Gebruikersavatar fredmtb-sport 28 jul 2015 16:48

Vandaag eindelijk weer eens wat langere en pittige rit gedaan op de racefiets. Na Giro di KiKa lag het een beetje stil: moe, geen zin, motor rijden, zwarte cross etc....
Maar zit nu paar dagen in Sauerland en had weer zin om serieus stukje te trappen. Alleen het weer nodigde niet echt uit want koud, grauw en natte wegen bij vertrek. Op bepaald moment stond er 11,6 graden als temperatuur op mijn klokje en met motregen en wind was ik bijna terug gegaan. Gelukkig niet gedaan want werd later beter met 15 graden.
Onderweg beetje kriskras wegen gepakt met leuk klim werk en geen ander op de racefiets gezien. Na zo'n 5:30u toch dikke 140 km en aardig wat hoogtemeters op de teller en voelde weer ouderwets lekker aan.
Ritje op Strava https://www.strava.com/activities/355829183
Met grote groepen tegenwoordig wielrennen op de openbare weg?
Zou verboden moeten worden..........

DDX
Forum-lid HC

DDX 28 jul 2015 20:57

Nogsteeds niet helemaal fit, verkoudheid lijkt gelukkig minder te worden.
Dus 'rustig' rondje gefiets van 133km met 2100hm.

Geklommen naar Saint Romain de Lerps en daarna Col des Limouches.
Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

https://www.strava.com/activities/356023543

Plaats reactie