Commentaar op commentaar
-
Klein_Verzet
- Forum-lid
Jammer dat ook deze draad weer volledig de leegte in wordt gezogen. Voor de goede orde deze draad heet "Commentaar op commentaar" en valt onder de rubriek "Wielrennen" !
- Enzzo
- Forum-lid HC
tautologieKlein_Verzet schreef: ↑10 mei 2024 12:56 …
Ik deel dit gevoel. Gisteren tijdens het versneld doorspoelen (is dat 'n pleonasme?)….
Nijdig over 't stuur Van uwen driewieler gebogen Ge waart nog kind
Ge ving nog nie veel wind
Net Dauphiné gezien op npo. Weet ik meteen weer waarom ik daar nooit wielrennen kijk. Joris van den Berg wist ik natuurlijk al jaren, maar de combinatie met Stef Clement is echt duidelijk saai.
Drali Onice - Wilier Gran Turismo - http://www.dvn.nl/
Yep. Als je 'irritante commentator' opzoekt zie je een foto van hem erbij.
Drali Onice - Wilier Gran Turismo - http://www.dvn.nl/
- Enzzo
- Forum-lid HC
Echt ja!! Vandaag eindelijk eens in de tuin met een bbq. Dus de nos livestream opgezet maar na 5 minuten al meteen overgestapt naar Spoza met het Belse commentaar
Wat een ellende zeg die combinatie op de NOS!
Wat een ellende zeg die combinatie op de NOS!
Nijdig over 't stuur Van uwen driewieler gebogen Ge waart nog kind
-
Klein_Verzet
- Forum-lid
Toch jammer dat José Decauwer zelfs in het bijzijn van de altijd gedegen en onderhoudende Renaat Schotte zijn hoofd lijkt te verliezen als het gaat om de manier van het verspreiden van zijn wielerkennis: het hele peloton wordt door hem bij de achternaam genoemd, dat deed hij altijd overal en consequent, maar sinds een bepaalde Belg zijn neus aan het venster drukt, hoor je een lamentabel ander geluid. Ik herinner me dat Schotte in den beginne Decauwer hiervan regelmatig attent maakte, maar dat was tegen dovemansoren. Helaas.
-
ColumsbusMJ
- Forum-lid
Joris en Stef zijn echt een verschrikking om naar te moeten luisteren. Gaan deze twee ook de TDF doen?
- daniel1975
- Forum-lid HC
Ik vrees het. Hele slechte combi idd.
Als ze mij missen, dan ben ik…….FIETSEN!
Leon Haan vind ik een fijne, kundige commentator bij het atletiek.
Helaas hebben ze die shorttrackjongen ook enkele nummers gegeven. Wat een ellende is dat zeg.
Helaas hebben ze die shorttrackjongen ook enkele nummers gegeven. Wat een ellende is dat zeg.
- daniel1975
- Forum-lid HC