Vandaag gefietst in 2010?
Ziet er erg mooi uit daar Le Grimpeur lijkt me gebied om te fietsen.
Vandaag ben ik zelf even wat rondjes wezen rijden in Bergschenhoek op de mtb.
Was wel weer even lekker om te fietsen wel erg veel wind mjah.
Vandaag ben ik zelf even wat rondjes wezen rijden in Bergschenhoek op de mtb.
Was wel weer even lekker om te fietsen wel erg veel wind mjah.
Cube litening super hpc race sram red (total los)
Cube aerium super hpc race ultegra 11spd
Flanders CX ultegra/dura-ace
Cube aerium super hpc race ultegra 11spd
Flanders CX ultegra/dura-ace
Vandaag de 'acht van Munsterbilzen' gedaan. Ondanks de slechte voorspellingen viel het nog reuze mee met de regen. Welgeteld 1 bui op m'n falie gehad....
Parcours was wel op stukken dubieus te noemen; de Kinkenweg af !!! Dat was wel effe leip....
Voor de rest lekker gepeddeld
Parcours was wel op stukken dubieus te noemen; de Kinkenweg af !!! Dat was wel effe leip....
Voor de rest lekker gepeddeld
raso ssr: http://www.ifrider.com/belgian-ssr/" onclick="window.open(this.href);return false;
Ti Deluxe: http://www.ifrider.com/laser-etched-ti-deluxe-29er/" onclick="window.open(this.href);return false;
Ti Deluxe: http://www.ifrider.com/laser-etched-ti-deluxe-29er/" onclick="window.open(this.href);return false;
Gisteren heb ik de Mt-Ventoux beklommen vanuit Bedoin. Zoals Le Grimpeur al opmerkte stak er ook een aardige wind op, omdat deze uit het noorden kwam had ik daar niet zo veel last van. De temperatuur was met 22 graden aangenaam, alhoewel in het bos toch aardig wat zweetdruppels van mijn hoofd rolden. Op de top, die na 1h50 werd bereikt, was het best fris. Snel naar beneden dus. In de afdaling had ik meer last van de stevige wind, licht zwabberend toch veilig in Malaucene aangekomen.
Onderstaande foto is genomen vanaf de top richting het zuiden.
[img=http://lh4.ggpht.com/_QACHFAh23jU/TB0U8 ... MG0103.JPG]
Onderstaande foto is genomen vanaf de top richting het zuiden.
[img=http://lh4.ggpht.com/_QACHFAh23jU/TB0U8 ... MG0103.JPG]
- fredmtb-sport
- Forum-lid
- Contact
Vanmorgen 76 km op de racefiets gedaan als rustige duurtraining/hersteltraining nadat ik gisteren 104 km/1.500 hm op de MTB had gedaan bij de cyclo in Amerongen.
Benen nu echt even op. Verder vondt ik het qua weer helemaal niets vanmorgen, frisjes met de wind en 2 x wat motregen.
Gelukkig komende week weer korte broek/shirt uit de kast en kleur pakken!
Benen nu echt even op. Verder vondt ik het qua weer helemaal niets vanmorgen, frisjes met de wind en 2 x wat motregen.
Gelukkig komende week weer korte broek/shirt uit de kast en kleur pakken!
Met grote groepen tegenwoordig wielrennen op de openbare weg?
Zou verboden moeten worden..........
Zou verboden moeten worden..........
Vandaag wou ik eens wat anders doen dan het gebruikelijke rondje door de polder.
Ik vertrok om 07:45 richting het zuiden en zou wel zien waar ik de trein naar huis zou nemen.
Maar om zonder voorbereiding dit te doen vond ik toch wat minder.
Daarom werd het al snel het oude vertrouwde Rotjeknor de eindbestemming.
Heerlijk met de wind in de rug 145 km weggetrapt.
Alles op een zwaar verzet zodat ik in het stedelijk gebied, waar ik veel stopmomenten had, toch een beetje de spieren belaste.
Altijd heerlijk om langs de Rotte Rotterdam binnen te rijden.
Om 12:30 was ik in de bebouwde kom en heb daarna nog een rondje centrum gedaan.
Ik kwam op de Kralingse zoom een groot peloton van de Leontien Ladies Ride tegen.
Gezellig met z'n vieren naast elkaar op het fietspad.
Maar er was nog ruimte om mijn weg te vervolgen.
Totdat de bijna volledige ploeg van Leontien.nl vond dat zij mij wel even in het gras zouden zetten.
Om 13:40 zat ik in de trein naar huis en ik ben er van overtuigd dat ik dit soort tochtjes vaker gaat doen.
Ik vertrok om 07:45 richting het zuiden en zou wel zien waar ik de trein naar huis zou nemen.
Alles op een zwaar verzet zodat ik in het stedelijk gebied, waar ik veel stopmomenten had, toch een beetje de spieren belaste.
Ik kwam op de Kralingse zoom een groot peloton van de Leontien Ladies Ride tegen.
Totdat de bijna volledige ploeg van Leontien.nl vond dat zij mij wel even in het gras zouden zetten.
Om 13:40 zat ik in de trein naar huis en ik ben er van overtuigd dat ik dit soort tochtjes vaker gaat doen.
-
bianchisl3
- Forum-lid
[quote="Theo V"]Vandaag wou ik eens wat anders doen dan het gebruikelijke rondje door de polder.
Om 13:40 zat ik in de trein naar huis en ik ben er van overtuigd dat ik dit soort tochtjes vaker gaat doen.[/quote]
Jammer dat we elkaar niet troffen voor de koffie, volgende keer beter. Het moet er toch een keer van komen!
Om 13:40 zat ik in de trein naar huis en ik ben er van overtuigd dat ik dit soort tochtjes vaker gaat doen.[/quote]
Jammer dat we elkaar niet troffen voor de koffie, volgende keer beter. Het moet er toch een keer van komen!
Gisteren een heerlijk rondje ringvaart vanuit Haarlem gereden. Er stond een stevige bries, maar met hulp van de bijzonder vriendelijke Haarlemse marathonschaatsselectie (onder leiding van Fausto de Marreiros) toch nog een behoorlijk gemiddelde gehaald.
-
fietsendedaan
- Forum-lid
Hellevoetsluis-Rockanje-Oostvoorne-Brielse Maas-Calandkanaal-Spijkenisse-Hellevoetsluis
54,3 KM, 25 kmh gemiddeld en een lekker gevoel!
54,3 KM, 25 kmh gemiddeld en een lekker gevoel!
Hoewel mijn vakantie officieel nog niet begonnen is, hoef ik nog nauwelijks naar school. Tijd om kilometers te vreten.
Vandaag heel rustig 102km gefietst, want morgen staat er wat klimwerk rond Nijmegen op het programma.

Even een stukje van de Forumrit Achterhoek gereden om het een en ander na te lopen.

Op naar de Emmapyramide, Zypenberg, Langejuffer

Nog even door richting Zutphen.

Vandaag heel rustig 102km gefietst, want morgen staat er wat klimwerk rond Nijmegen op het programma.

Even een stukje van de Forumrit Achterhoek gereden om het een en ander na te lopen.

Op naar de Emmapyramide, Zypenberg, Langejuffer

Nog even door richting Zutphen.