Bianchi
-
dream-plus
- Forum-lid
adroit schreef:Waarom zouden ze niet de lichtere 928 SL genomen hebben??
Omdat een fiets toch minimaal 6,8 kg moet wegen. En als ze dan met gewichtjes moeten gaan werken om aan het minimale gewicht te voldoen, wordt je er ook niet wijzer van.
havana schreef:De nieuwe Bianchi van Barloworld
'Oud' nieuws...
adroit schreef:Waarom zouden ze niet de lichtere 928 SL genomen hebben??
Dat vroeg ik me ook af. De 928 SL wordt toch als het top model gepositioneerd. Maar misschien komt de fiets dan idd onder de 6.8kg uit.
De Barloworld fiets zal ook wel in de handel komen als replica. Mogelijk wordt dat dan net als toen met Liquigas een goedkoper model (Via Nirone?)
[img=http://img513.imageshack.us/img513/8264/liquigasar3.jpg]
TiesT schreef:Op zich wel tof frame, maar Celeste en rood matcht ZOOO niet....
Ten tijde van Bianchi-Alessio durfden ze die combinatie ook aan:
[img=http://img183.imageshack.us/img183/3472 ... siolz1.jpg]
Als je het mij vraagt scoort de bianchikleur (celeste?) vooral omdat het zo bijzonder is, niet vanwege haar fraaiheid, dus de combi met rood maakt het bijzonderder en naar mijn bescheiden mening dus ook wel fraai c.q. stoer
Groet,
Mike
Mike
-
sharkman113
- Forum-lid HC
Bijzonder smakeloos inderdaad.
Vindt celeste niet verkeer maar dan of volledig of als accenten en gecombineerd met wit/zilveren en geen overheersende andere kleuren.
Vindt celeste niet verkeer maar dan of volledig of als accenten en gecombineerd met wit/zilveren en geen overheersende andere kleuren.
-
ilfalco2004
- Forum-lid
Celeste is pure passie, emotie als je het mij vraagt het roept dingen in je op de glorie dagen van coppi, pantani, argentin en ga zo maar door.
Vind de combi celeste rood geen verkeerde overigens.
Vind de combi celeste rood geen verkeerde overigens.
Fly like an Eagle!
Old Warriors Never Die
Old Warriors Never Die
je moet op de marketing afd. van bianchi toch helemaal gek worden! als (schatting) 90% van je fietsen in dezelfde kleur verkocht worden! Dan zie je idd weleens dit soort uitspattingen! Ik heb bianchi's al in diverse kleuren voorbij zien komen, maar celeste is nu éénmaal de kleur voor een Bianchi. De enige afwijkende kleur die ik mooi vind bij Bianchi is de witte ...... met celeste kleur letters dan weer wel 
KTM Revelator Alto Exonic
KTM Scarp Master
KTM Scarp Master