Wat ik niet kan laten als ik op de fiets zit...
Als mijn gedachten afdwalen betrap ik me erop dat ik vaak met de kleine shifters zit te klepperen, hele drumsolo's passeren de revue.
Dit heb ik trouwens niet alleen als ik op de fiets zit, achter de computer op het toetsenbord ook, op de tafel voor het eten, in de auto, zelf tijdens het lopen op straat met mijn handen op mijn benen. het is echt ongeneeselijk... Bij nader inzien, ik denk dat ik maar een paar drumlessen neem en er geld mee probeer te verdienen, of in hoog catharijne met een trommel ga staan naast de inca's...
Dit heb ik trouwens niet alleen als ik op de fiets zit, achter de computer op het toetsenbord ook, op de tafel voor het eten, in de auto, zelf tijdens het lopen op straat met mijn handen op mijn benen. het is echt ongeneeselijk... Bij nader inzien, ik denk dat ik maar een paar drumlessen neem en er geld mee probeer te verdienen, of in hoog catharijne met een trommel ga staan naast de inca's...
[quote="Heralde"]
Achter brommers aan racen en dan lekker een poos in het wiel zitten. [/quote]
check, doe ik ook
't mooie is dat je dan ziet dat praktisch alle bromfietsen en brommers zijn opgevoerd
bromfietsen (blauw nummerbord) rijden altijd harder dan 25 en gele nummerborden rijden ook altijd harder dan ze mogen...
Achter brommers aan racen en dan lekker een poos in het wiel zitten. [/quote]
check, doe ik ook
't mooie is dat je dan ziet dat praktisch alle bromfietsen en brommers zijn opgevoerd
accepteren kun je leren!
-
johanandijk
- Forum-lid
ja die brommers zijn leuk!! er zijn hier zelfs brommertjes die mij al herkennen en dan ff het gas inhouden
Maar wat ik echt niet kan laten is SPRINTEN tegen brommertjes , auto's ,fietsers , los lopende honden hier in de buurt
maar ook naar, en van af paaltjes , bordjes enz enz zo erg dat mijn fiets maatje al niet eens meer mee wil sprinten.
Zwaaien en glimlachen naar mooie vrouwen in Auto's of op de fiets kan ik ook niet laten.
Maar wat ik echt niet kan laten is SPRINTEN tegen brommertjes , auto's ,fietsers , los lopende honden hier in de buurt
Zwaaien en glimlachen naar mooie vrouwen in Auto's of op de fiets kan ik ook niet laten.
trainen als een beest vreten als een dykwerker. http://www.twitter.com/jjberga" onclick="window.open(this.href);return false;
-
johanandijk
- Forum-lid
een puber van 32 
maar dieren geluiden maak ik idd ook zeeeeeeeeer regelmatig , hier heb je nog al veel schapen en koeien erg leuk.
er reigers laten schrikken is ook leuk
maar dieren geluiden maak ik idd ook zeeeeeeeeer regelmatig , hier heb je nog al veel schapen en koeien erg leuk.
er reigers laten schrikken is ook leuk
trainen als een beest vreten als een dykwerker. http://www.twitter.com/jjberga" onclick="window.open(this.href);return false;
[quote="Epotheker"]Wat een nette mensen allemaal....
Ik denk alleen maar aan mijn maitresse....[/quote]
Ja logisch.
Dat is basale gedachte 1, wij hebben het eigenlijk over wat we denken/of doen naast deze basale gedachte.
Ik zeg wel eens tegen mijn vrouwelijke collega's als ze mij beschuldigen van maar 1 ding tegelijk kunnen doen:"Mannen kunnen prima 2 dingen tegelijk doen; denken aan sex en daarnaast nog 1 dingetje doen."
Ik denk alleen maar aan mijn maitresse....[/quote]
Ja logisch.
Dat is basale gedachte 1, wij hebben het eigenlijk over wat we denken/of doen naast deze basale gedachte.
Ik zeg wel eens tegen mijn vrouwelijke collega's als ze mij beschuldigen van maar 1 ding tegelijk kunnen doen:"Mannen kunnen prima 2 dingen tegelijk doen; denken aan sex en daarnaast nog 1 dingetje doen."
Enkele dwangneuroses die me toebehoren:
- Dieren geluiden maken van beesten die ik voorbij fiets (veel schapen hier)
- In een afdaling een punt gokken waar ik tegenstuur voor ik in de bocht ga hangen
- Uitgebreid vloeken en schelden als het niet loopt zoals ik wil (als ik alleen rijd)
- Proberen steeds harder de Bemelerberg af te rauzen (bijna thuis)
- Sprinten bij plaatsnaambordjes
- Met handschoentjes banden afvegen als ik net door zand of grind ben gereden
- Onderweg ergens een foto maken en er een verhaal bij bedenken
Voor de laatste zie:
http://www.koersvandedag.nl
Je moet toch wat tijdens de uurtjes op de fiets
- Dieren geluiden maken van beesten die ik voorbij fiets (veel schapen hier)
- In een afdaling een punt gokken waar ik tegenstuur voor ik in de bocht ga hangen
- Uitgebreid vloeken en schelden als het niet loopt zoals ik wil (als ik alleen rijd)
- Proberen steeds harder de Bemelerberg af te rauzen (bijna thuis)
- Sprinten bij plaatsnaambordjes
- Met handschoentjes banden afvegen als ik net door zand of grind ben gereden
- Onderweg ergens een foto maken en er een verhaal bij bedenken
Voor de laatste zie:
http://www.koersvandedag.nl
Je moet toch wat tijdens de uurtjes op de fiets
Voor de mooiste fiets-blog:
http://www.pokergraphics.com/koersvandedag/" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.pokergraphics.com/koersvandedag/" onclick="window.open(this.href);return false;
-
hendrikjan
- Forum-lid
dat van die dieren geluiden herken ik maar al te goed...
Verder vraag ik me ook wel vaak af of de toevallige tegenligger/ inhaler/ ingehaalde ook op dit forum rondhangt..
Verder vraag ik me ook wel vaak af of de toevallige tegenligger/ inhaler/ ingehaalde ook op dit forum rondhangt..
[quote="hendrikjan"]
Verder vraag ik me ook wel vaak af of de toevallige tegenligger/ inhaler/ ingehaalde ook op dit forum rondhangt.. [/quote]
Ja dat herken ik wel ja, ik kijk ook regelmatig in het 'vandaag gefietst topic' om te kijken of er iemand op het zelfde parcours gereden heeft als dat ik gedaan heb, maar ik heb de indruk dat ik de enige op dit forum ben die op de veluwe rijdt.
Verder vraag ik me ook wel vaak af of de toevallige tegenligger/ inhaler/ ingehaalde ook op dit forum rondhangt.. [/quote]
Ja dat herken ik wel ja, ik kijk ook regelmatig in het 'vandaag gefietst topic' om te kijken of er iemand op het zelfde parcours gereden heeft als dat ik gedaan heb, maar ik heb de indruk dat ik de enige op dit forum ben die op de veluwe rijdt.