SKITS Monstertijdrit 2010
Vandaag the Place2B bezocht rond het middaguur.
Het zal voor mij de eerste windversie worden van de MTR, na twee windstille versies.
Indien de windrichting niet veranderd worden de laatste 20 km loodzwaar.
Vandaag zijwind met iets rugwind erbij op het eerste lange stuk met de brug.
Het stuk helemaal achteraan (lepelaarweg) vol windaf. Maar dan op de Schollevaarweg, zijwind met lichte tegenwind erbij die men natuurlijk elke ronde meer en meer gaat voelen. Laatste stuk naar de finish dus vol wind tegen.
Hoop net zoals Robbebopper het verstandig aan te kunnen pakken door in de eerste ronde wat gas in te houden. Wat niet makkelijk zal zijn. Zowel de wind als mijn achtervolgingsneigingen op andere deelnemers kunnen een vlak schema snel in de war sturen. Hoewel wat dit laatste betreft heb ik mij achteraan op de lijst, tussen de grote kanonnen, laten plaatsen. Opletten dus om zelf niet voorbijgesneld te worden!
Ik wens iedereen een goede rit toe, en vooral een rit zonder materiaalpech (wat mij vorig jaar overkwam).
Het zal voor mij de eerste windversie worden van de MTR, na twee windstille versies.
Indien de windrichting niet veranderd worden de laatste 20 km loodzwaar.
Vandaag zijwind met iets rugwind erbij op het eerste lange stuk met de brug.
Het stuk helemaal achteraan (lepelaarweg) vol windaf. Maar dan op de Schollevaarweg, zijwind met lichte tegenwind erbij die men natuurlijk elke ronde meer en meer gaat voelen. Laatste stuk naar de finish dus vol wind tegen.
Hoop net zoals Robbebopper het verstandig aan te kunnen pakken door in de eerste ronde wat gas in te houden. Wat niet makkelijk zal zijn. Zowel de wind als mijn achtervolgingsneigingen op andere deelnemers kunnen een vlak schema snel in de war sturen. Hoewel wat dit laatste betreft heb ik mij achteraan op de lijst, tussen de grote kanonnen, laten plaatsen. Opletten dus om zelf niet voorbijgesneld te worden!
Ik wens iedereen een goede rit toe, en vooral een rit zonder materiaalpech (wat mij vorig jaar overkwam).
- robbebopper
- Forum-lid HC
Nou Rudinator, vandaag waaide het inderdaad behoorlijk. Maar voor morgen zijn de vooruitzichten eigenlijk erg gunstig. Er is dus nog kans op recordweer. Ik heb begrepen dat dat voor jouw een tijd onder de drie uur zou betekenen? Dat is zeker nog mogelijk. Maar genoeg voorbeschouwd nu; we gaan het morgen allemaal wel zien/voelen.
precies
de voorspelling is windkracht 1 tot 2 uit het Noordoosten
de voorspelling is windkracht 1 tot 2 uit het Noordoosten
De één is een stylist, de ander knakt gewoon z'n fiets in tweeën
LRTV Swift
LRTV Swift
Tering, wat is iedereen goed voorbereid zeg, rondjes testrijden enzo, ik heb 2 weken geleden voor het laatst gefietst en dat was een halfhartig rondje van 50 km over de veluwe met de crosser. Niet echt gerichte training ofzo...
De enige concrete voorbereiding is bij mij het afstellen van mijn zadel geweest, zodat ik hopelijk die drie rondjes in tijdrithouding volhoud, maar dat is nog maar ernstig afwachten. Oh en straks een flinke bak pasta klaarmaken zodat ik die morgen in alle vroegte naar binnen mag schuiven. De grote geneugten van het fietsen, pasta voor 9 uur 's ochtends
De enige concrete voorbereiding is bij mij het afstellen van mijn zadel geweest, zodat ik hopelijk die drie rondjes in tijdrithouding volhoud, maar dat is nog maar ernstig afwachten. Oh en straks een flinke bak pasta klaarmaken zodat ik die morgen in alle vroegte naar binnen mag schuiven. De grote geneugten van het fietsen, pasta voor 9 uur 's ochtends
Haha, ik ook spin. Ik heb een half uur geleden mijn triathlonstuur maar eens gemonteerd... Heerlijk om zo onbezonnen aan een evenement mee te doen. Ik vrees dat ik na een uurtje mijn rug al flink ga voelen. Gelukkig heb ik mijn triathlonstuur niet al te strak aangedraaid, zodat ik hem nog een beetje kan afstellen op de fiets 
Canyon Aeroad 9.0 | Canyon Grand Canyon AL 29'er 7.9 | Principia 700 Limited Edition Number 05
-
bottecchia
- Forum-lid
Zijn de testrijders soms bang dat ze onderweg verdwalen? 
Maak je in dat geval geen zorgen. Dat is zelfs mij niet gebeurd...
Misschien kom ik morgen nog wel even langs. Ik overweeg om een rustige duurtraining te doen. Als ik ga voor een rondje Gooimeer/Eemmeer dan kan ik wel even een uitstapje maken naar het MTR parcours. Ik beloof niets maar als ik langskom schiet ik misschien nog wel een paar plaatjes.
Maak je in dat geval geen zorgen. Dat is zelfs mij niet gebeurd...
Misschien kom ik morgen nog wel even langs. Ik overweeg om een rustige duurtraining te doen. Als ik ga voor een rondje Gooimeer/Eemmeer dan kan ik wel even een uitstapje maken naar het MTR parcours. Ik beloof niets maar als ik langskom schiet ik misschien nog wel een paar plaatjes.
[quote="spin"]Haha, ja het heeft ook wel wat, lekker ongecompliceerd gewoon maar eens proberen
Maarreh, bedoel je dat je zo nodig al rijdend aan schroefjes gaat draaien? Succes
[/quote]
Ik gok dat ie een vanderpoeltje doet, kan ie onderweg op de heenreis zijn stuurtje nog even goed zetten
Maarreh, bedoel je dat je zo nodig al rijdend aan schroefjes gaat draaien? Succes
Ik gok dat ie een vanderpoeltje doet, kan ie onderweg op de heenreis zijn stuurtje nog even goed zetten
De één is een stylist, de ander knakt gewoon z'n fiets in tweeën
LRTV Swift
LRTV Swift
Wat een leuk event, dank voor alle vrijwilligers. En wat kunnen sommige gasten toch idioot hard fietsen. Ik was dik tevreden met een tijd 12 minuten sneller dan gehoopt. Het is echt het meest saaie parcours en zodoende echt niet leuk om te fietsen, maar in 2011 ben ik er weer bij!!
Canyon Aeroad 9.0 | Canyon Grand Canyon AL 29'er 7.9 | Principia 700 Limited Edition Number 05
-
mister_arby
- Forum-lid
ooh ik ben kapot..
Maar was moeite waard. Eerste en tweede ronde verliepen volgens schema, maar kon in de laatste ronde niet meer fatsoenlijk op de fiets blijven zitten. Ben toch tevreden met m'n eindtijd 3.20 voor de eerste keer.. Alleen zie ik momenteel hele triathlon helemaal niet meer zitten..
Maar was moeite waard. Eerste en tweede ronde verliepen volgens schema, maar kon in de laatste ronde niet meer fatsoenlijk op de fiets blijven zitten. Ben toch tevreden met m'n eindtijd 3.20 voor de eerste keer.. Alleen zie ik momenteel hele triathlon helemaal niet meer zitten..
De uitslag is hier te vinden: http://www.tijdrijden.nl/monstertijdrit/?page=2010" onclick="window.open(this.href);return false;
Later meer...
Later meer...
Laatst gewijzigd door corniel op 28 okt 2011 13:11, 1 keer totaal gewijzigd.