Wat zijn jouw plannen voor morgen
-
lnnrtlnnrt
- Forum-lid
Sibbegrubbe de mooiste van NL? Je bedoelt toch die klim die eindigt in een woonwijk? Ik ken minimaal 10 mooiere in NL. Maar goed, over smaak valt niet te twisten 
- SevenofNine
- Forum-lid
Eerst 's morgens nog ff 50 km knallen door de duinen... En dan op de bank ploffen voor de tv om geen seconde te hoeven missen van de D-day Vuelta etappe!
-
Danny091283
- Forum-lid
Terug naar de fietsenzaak. Ik heb de fiets net een dag, vanochtend voor het eerst naar mijn werk fietsen, breekt na 11 km mijn derailleur af en komt terecht in het wiel. Hele derailleur verbogen. Gevalletje garantie lijkt me?
Laatst gewijzigd door Danny091283 op 11 sep 2015 20:46, 1 keer totaal gewijzigd.
-
Danny091283
- Forum-lid
Ja klopt!wielertje schreef:dat lijkt me wel
deze kwam toch bij 12go vandaan?
Ik was aan het fietsen, deed het rustig aan en uit het niets hoorde ik dat de ketting eraf liep. Ik ben direct uitgeklickt, maar toen was het al te laat.
Morgen Retro toertocht Utrechtse Heuvelrug. Relax ritje met vooral veel babbelen. Normaal over die "ouwe meuk" maar ik denk dat morgen de Vuelta wel voor wat gesprekstof zal zorgen
Vorig jaar kon ik door vakantie niet maar jaar daarvoor erg leuk geweest. Zin in!

Vorig jaar kon ik door vakantie niet maar jaar daarvoor erg leuk geweest. Zin in!

Van de hellingen, in Nederland, die ik beklommen heb, en dat zijn er niet zo erg veel...lnnrtlnnrt schreef:Sibbegrubbe de mooiste van NL? Je bedoelt toch die klim die eindigt in een woonwijk? Ik ken minimaal 10 mooiere in NL. Maar goed, over smaak valt niet te twisten
Maar ik vind het eerste stuk, door het bos, erg mooi om te fietsen. Daarna, het dorp in, is inderdaad niet zo geweldig.
-
Fietsen?altijd
- Forum-lid
Morgen maar een kort rondje tussen de 40 en 50 km doen. Zelf zat ik te denken aan de lemeleberg. Wegens buikgriep afgelopen niet gefietst dus t word ook wel weer tijd.
Maak joe woar