Amstel Gold Race (elite)
- amclassic-fan
- Forum-lid HC
- boswielrenner
- Forum-lid
Vroeger had je ook geen oortjes en werd er ook prima gekoerst. Ik denk dat oortjes wel degelijk van invloed zijn op het verloop van de koers.
Tarmac SL7 S-works Disc
Tarmac SL6 Pro Disc
Tarmac SL6 S-works
Specialized Epic 29
Tarmac SL6 Pro Disc
Tarmac SL6 S-works
Specialized Epic 29
-
tom de groot
- Forum-lid
Hoe hard rijden die iegelijk bergen op zoals de,schweiberg of loorberg?
- daniel1975
- Forum-lid HC
Heuvels 
Buitenblad
Buitenblad
Als ze mij missen, dan ben ik…….FIETSEN!
Meer doping = meer ballen.eelcoz schreef:Maar goed, eigenlijk is de AGR gewoon een hele matige koers. Zeker vergeleken met de andere voorjaarsklassiekers als RVV, Parijs-Roubaix en LBL. Ik heb het altijd al veruit de minste gevonden. De E3 Prijs of Gent-Wevelgem is nog een heel stuk spannender. De facto is het gewoon in gesloten formatie (op een kansloos kopgroepje na) richting Cauberg en sprinten maar. Jammer, maar ik zou ook niet weten hoe de organisatie daar iets aan kan doen (parcourstechnisch gezien). Ik ben absoluut niet van de school 'vroeger was alles beter' (ben pas 29), maar ik krijg soms wel het idee dat renners vroeger meer moed hadden en veel minder berekenend reden. Het is momenteel allemaal zo klinisch, bij het laffe af zo nu en dan. Een positieve uizondering vandaag was Freire!
Als je de finish 15km na de Cauberg legt wordt het een andere wedstrijd (sprint met een man of 60). Schleck, Cunego, Sanchez, Rodriguez gaan dan niet eerder aanvallen maar andere koersen uitzoeken.
Wel opvallend dat Boogerd sinds hij commentator is opeens ook Vlaams gaat praten. Geraken en amai, van wie zou hij dat hebben..dejeep schreef:Voor het eerst sinds tijden kijk weer eens een koers via de NOS ipv Sporza. Moet zeggen dat Boogerd echt een leuke toevoeging is met zijn terreinkennis en andere ervaring met de AGR. Dat gewauwel van Ducrot neem ik voor lief.
Terpstra demareert uit de kopgroep weg richting Freire en Boogerd maakt de fabelachtige opmerking...."zo zie je maar dat karakter je ver kunt brengen ".
Een verwijzing naar een oud meningsverschil ??

Een verwijzing naar een oud meningsverschil ??
Lekker peddelen jonguhh!!
-
tom de groot
- Forum-lid
Kruisberg 41-19 volgens Boogerddaniel1975 schreef:Heuvels
Buitenblad
Leg eens uit?puritein1 schreef:Terpstra demareert uit de kopgroep weg richting Freire en Boogerd maakt de fabelachtige opmerking...."zo zie je maar dat karakter je ver kunt brengen ".
Een verwijzing naar een oud meningsverschil ??![]()
Inderdaad een optocht tot en met de Eyserbosweg, jammer. Vond wel dat Valverde en Rodriguez door het ijs vielen, maar aan de andere kant; er won nog nooit een Spanjaard in de Gold Race.
Mooi was wel om te horen hoe Boogerd, Freire naar de overwinning probeerde te schreeuwen.
En wie had het hem niet gegund?arjenv schreef:Mooi was wel om te horen hoe Boogerd, Freire naar de overwinning probeerde te schreeuwen.