Scheer jij je benen omdat je fietst?
Ik heb pigmentdeficientie dus als ik mijn benen geschoren heb, lijken het een stel kippepoten...en ze worden nooit mooi bruin gegrilled.... Als ik ze geschoren heb jeuk ik me na twee weken helemaal gek en heeft de dame altijd commentaar over de stoppelbenen. Mijn dochtertje heeft een keer gezien dat ik ze stond te scheren en nu wil ze ook altijd met het mes over mijn benen heen... dus al met al stop ik maar een paar jaar met scheren.
nulla tenaci invia est via
Heb mooie bruine benen met prachtige kuiten..... alleen nog nooit geschoren! Vind het heerlijk om al die gladjanussen voorbij te spurten bergop..
Heb nu wel een weddenschap lopen.. Indien ik goud haal bij de "la Marmotte" moeten ze kaal!! Ik verheug me erop..die van mijn vrouw zijn altijd al lekker glad, wat voor een efect zal dit geven in bed??
"Waar een wil is is een weg, waar een weg is wil ik fietsen."
Quoten: Origineel geplaatst door alstro op 22 Mei 2006
Vorige week voor het eerst mijn benen (laten) scheren. MIjn vrouw vond het wel leuk om te doen, er aan haar blik te zien (kwijl kwijl) vind ze het nog mooi ook. Voor mij ff wennen moet ik zeggen.....
dat is ook een stukje vertrouwen in de vrouw he
maar ik schher mijn benen wel sinds ik fiets, puur omdat ik het pretiger vind!!!
meestal gewoon met het scheermes, zo epileer ding is meer een marteltuig!!!
Vorige week voor het eerst mijn benen (laten) scheren. MIjn vrouw vond het wel leuk om te doen, er aan haar blik te zien (kwijl kwijl) vind ze het nog mooi ook. Voor mij ff wennen moet ik zeggen.....
dat is ook een stukje vertrouwen in de vrouw he
maar ik schher mijn benen wel sinds ik fiets, puur omdat ik het pretiger vind!!!
meestal gewoon met het scheermes, zo epileer ding is meer een marteltuig!!!
<b>"Io non puo vivere senza la mia strada e la mia"<b><br>
<a target="_blank" href= "http://i22.photobucket.com/albums/b336/ ... .jpg">mijn Orbea</a>
<a target="_blank" href= "http://i22.photobucket.com/albums/b336/ ... .jpg">mijn Orbea</a>
-
wielerrevue
- Forum-lid
Ik scheer mijn benen niet. Aerodynamisch gezien is een been met haar Aerodynamischer dan een been zonder haar.
-
bike_add1ct
- Forum-lid
Quote: Origineel geplaatst door Wieler Revue op 08 Juni 2006
Ik scheer mijn benen niet. Aerodynamisch gezien is een been met haar Aerodynamischer dan een been zonder haar.
Ik geloof dat stoppels het meest aero was...
Ik geloof dat stoppels het meest aero was...
Scheelt echt secondes (op jaarbasis). Ik vind het zeker mooier staan maar ik weet niet of ik het volhou...erg veel last van ingroeiende haren. Ik kan er regelmatig met een naaldje weer een netjes onder de huid opgevouwen exemplaar van zo'n 2 cm lang uit peuren. Levert wel uren peuterplezier op maar er zijn dan wel altijd een paar rode vlekjes zichtbaar.
Quoten: Origineel geplaatst door rene1 op 10 Juni 2006
Scheelt echt secondes (op jaarbasis). Ik vind het zeker mooier staan maar ik weet niet of ik het volhou...erg veel last van ingroeiende haren. Ik kan er regelmatig met een naaldje weer een netjes onder de huid opgevouwen exemplaar van zo'n 2 cm lang uit peuren. Levert wel uren peuterplezier op maar er zijn dan wel altijd een paar rode vlekjes zichtbaar.
Tip van mijn vriendin (vrouwen zijn wat ervanerer in het ontharen van benen): schrub je benen de dag nadat je ze hebt onthaard, daarmee voorkom je onder de huid ingegroeide haren.
Kan er ook nog wel bij.
Tip van mijn vriendin (vrouwen zijn wat ervanerer in het ontharen van benen): schrub je benen de dag nadat je ze hebt onthaard, daarmee voorkom je onder de huid ingegroeide haren.
Kan er ook nog wel bij.
Bekijk mijn site: Zitvlees.nl!