Quoten: Origineel geplaatst door jandoedel op 23 Mei 2007
Ik heb me goed vermaakt en lekker gereden. Heb ik nou geen wielerbloed?
Klopt het dat je een aankomende tv-ster bent?
Haha nee hoor, maar als er 1 ding is waar wielrenners goed in zijn is het smoezen verzinnen: hele week ziek op bed, niet getraind en dan een koers winnen. Echter zijn er hier ook uitzonderingen op, dus...
En, ik???
Steven Rooks Classic
Ik zat de filmpjes van de topmannen eens te bekijken op SRC site. Als je het filmpje van Laurens ten Dam bekijkt dan hoor je een gesprek tussen de cameraman op de top en een Belg. Die geeft daar al aan dat er een motor evenement gaat plaatsvinden en dat er problemen komen. Jammer dat daar niet opgelet is want dan had men toen al maatregelen kunnen nemen...
Quoten: Origineel geplaatst door raphaël op 20 Mei 2007
Zo, weer terug van een weekendje Limburg, vandaar nu pas een reactie. Het was mijn 2e SRC en het ging dit jaar een stuk beter. Het kan ermee te maken hebben dat ik nu vooraan in het startvak stond en met een grote groep mee kon, terwijl ik vorig jaar pas om 10.15 startte en veel alleen moest fietsen.2006: 6u19 en nu 5u19 (en 133e) vind ik best wel goed (ben al/pas bijna 50), zeker als je bedenkt dat er geen leeftijdsonderscheid wordt gemaakt zoals bij de Criq of de Marmotte. Vond de route mooi, het weer belabberd (regent het altijd met hemeldvaart?) de sfeer top en de verzorging gelukkig ook uitstekend, kortom een geweldige dag gehad!
He, volgens mij hebben wij heel veel samengefietst. Je fiets = Mees ?
Zo, weer terug van een weekendje Limburg, vandaar nu pas een reactie. Het was mijn 2e SRC en het ging dit jaar een stuk beter. Het kan ermee te maken hebben dat ik nu vooraan in het startvak stond en met een grote groep mee kon, terwijl ik vorig jaar pas om 10.15 startte en veel alleen moest fietsen.2006: 6u19 en nu 5u19 (en 133e) vind ik best wel goed (ben al/pas bijna 50), zeker als je bedenkt dat er geen leeftijdsonderscheid wordt gemaakt zoals bij de Criq of de Marmotte. Vond de route mooi, het weer belabberd (regent het altijd met hemeldvaart?) de sfeer top en de verzorging gelukkig ook uitstekend, kortom een geweldige dag gehad!
Quoten: Origineel geplaatst door raphaël op 29 Mei 2007
Quote:
Klopt en jij? Was jij diegeen die ik bedankte na afloop?Wie weet komen we elkaar nog eens tegen....
Inderdaad ja, geel assos windjackie, zilverkleurige cannondale. Grappig.
Quote:
Klopt en jij? Was jij diegeen die ik bedankte na afloop?Wie weet komen we elkaar nog eens tegen....
Inderdaad ja, geel assos windjackie, zilverkleurige cannondale. Grappig.