Alles over vakanties op én met de fiets

Bike Motion 2006

intersantos
Forum-lid

intersantos 22 okt 2006 15:28

Quoten: Origineel geplaatst door ponsteen op 22 Oktober 2006

En mag ik nog even het merk Van Nicholas (oude Airborne) onder de aandacht brengen... Over exclusief gesproken...

Inderdaad fantastisch! Is dit inderdaad voortgekomen uit Airborne?

tony
Forum-lid

tony 22 okt 2006 16:31

Ik was vrijdag om 14.45 uur bij de jaarbeurs en inderdaad een giga rij wachtenden bij de kassa,maar gelukkig ging de rechter kassa open dus we hebben maar 10 minuten hoeven wachten, maar anderen denk ik nog wel veel langer, toch wel een beetje erg slecht geregeld daar hoor,verder een hoop mooie spullen gezien hoor alleen de modeshow hield weinig in wat betreft kleding maar de dames was leuk om naar te kijken het oog wil toch ook wat,ik ben op de stand van Verwimp wezen kijken omdat ik zelf ook een Merckx heb mooie bikes hoor van Eddy,en natuurlijk ff repen wezen halen bij de stand van Veltec gewoon ff een paar keer langslopen en je heb een tas vol van die dingen,verder staat er gewoon heel mooi spul om te bekijken ik heb er een leuke dag aan gehad met mijn vrouw.
Cameraman/Editor/ HD Videoproducties.
Zannata Z45 Cyclocross

remon@
Forum-lid

remon@ 22 okt 2006 18:29

Quoten: Origineel geplaatst door Herera op 22 Oktober 2006

Quoten: Origineel geplaatst door Remon@ op 22 Oktober 2006

Wat weer goed maakt is het heel veel moois dat er weer stond. de Rosa vondt ik schitterend om te zien. En wat ik heel leuk vondt om te zien was Lance.
En waar ik nog niemand over gehoord heb. Heeft iedereen dat merk gezien met de houten frames!!! Nederlands bedrijf (ben alleen effe het merk kwijt, HELP!) Ze hadden zelfs houten wielen.
Wel super mooi om te zien!

Das toevallig!! Alsof ik ze voor jou heb vastgelegd

Kjk nog meer liefhebbers gelukkig!!!
Thanks

daniel1975
Forum-lid HC

Gebruikersavatar daniel1975 22 okt 2006 19:39

Quote: Origineel geplaatst door Tony op 22 Oktober 2006
en natuurlijk ff repen wezen halen bij de stand van Veltec gewoon ff een paar keer langslopen en je heb een tas vol van die dingen,

Vind ik persoonlijk wel een beetje sneu Hollands gedrag hoor...
Als ze mij missen, dan ben ik…….FIETSEN!

bike_add1ct
Forum-lid

bike_add1ct 22 okt 2006 19:40

@Havana: ohja, eh, dan niet volslank nee, lol. Ik was inderdaad die gast die met die krullenbol rond liep ja. En Casran was niet die kale neet hoor .

Maar was zeker een geslaagd dagje. Toen ik net mn broodje falafel met extra sambal ("iesch niet goed menir", maar was best lekker) achter de kiezen had kwamen we Sharkman tegen op Utrecht CS, en gedrieën naar binnen getogen. Inderdaad een enorme rij, was even slikken. Maar de langste rij stond voor de linkerkassa, een korte rij voor de rechter kassa, dus na even logisch nadenken waren we alsnog vrij snel binnen.
Eerst de Orca. Best mooi ding, niet zo gecharmeerd van de plompe zadelpenklem. Na de ingang eerst linksaf geslagen. Peza Trading, mooie spulletje, het bekende WW-werk. Litespeed en Merlin, mooi spul, niet vaak gezien. Cervélo en Zipp, ook leuk. Krijg dan een belletje van Daniel1975, hij vraagt waar de Fiets-stand is. Ohja! Helemaal vergeten (was 15:40 ofzo), snel opzoek dus. Viel niet mee, maar uiteindelijk wel gevonden. Aldaar was Daniel zijn kwijl aan het opvangen bij het aanschouwen van een prachtige Gazelle, en weldra kwamen ook AC-fan, Rolandt en nog heel even het beginnertje Wesley aan lopen. Niet echt een enorme opkomst, maar toch alweer meer dan vorig jaar en wel even gezellig gekletst.
Daarna beetje willekeurig rondgedoold, folder en pen (!) gescoord bij Scott, beetje teleurgesteld dat de Addict Ltd er niet was, sowieso geen ISP Addict geloof ik. Dan naar Kuota, waar Casran ons een colaatje en een folder aanbood en de ins en outs vertelde over de nieuwe Zannata en Kuota collectie. De fietsjes zagen er wel serieus goed uit, ook de Zannata zag er een stuk beter uit dan op de foto's. Er vond zelfs een complete forum-meeting plaats op de Kuota stand, en zelfs koers en Casran stonden gebroederlijk te babbelen, voer voor psychologen bijna.
Dan DeRosa, blijf het wel mooi spul vinden. Pinarello idem, en mooie folder () en poster gescoord.
Even bij SRAM langs, en op de Tacx aldaar de Force groep geprobeerd. Hm, ben nog niet helemaal overtuigd. Het schakelen ging op zich wel snel, maar bij het opschakelen was het altijd maar de vraag hoeveel je nou had opgeschakeld. Het afschakelen in de beugel (sprint-style) ging wel heel lekker. Het feit dat de schakel-flipper een inwaarste cruve beschrijft vind ik ook niet echt fijn, met kleine handen zal het wel beter zijn maar voor mij voelde het maar raar aan. Maar met een beetje gewenning kan het best heel fijn worden denk ik.
Voor mij waarschijnlijk de mooiste fiets van de beurs was de Look 595 met Easton Tempest II's, damn wat was dat een strakke bak. Colnago's ForEver vond ik ook wel leuk eigenlijk, verder niet zoveel nieuws bij de stand van Cambiago.
Wilde vlak voordat we weggingen nog even de nieuwe cranks van M5 (ligfietsen) bekijken, maar kon hun stand niet echt vinden. Iemand anders wel gelukt?
Op het station was het ondertussen dikke chaos geworden. maar na een pizzaatje in de stad konden we alsnog probleemloos afzakken naar het Zuijden.

Topdagje!

daniel1975
Forum-lid HC

Gebruikersavatar daniel1975 22 okt 2006 20:00

Quote: Origineel geplaatst door bike_add1ct op 22 Oktober 2006
Aldaar was Daniel zijn kwijl aan het opvangen bij het aanschouwen van een prachtige Gazelle,

Grapjas :S
TiTa, Gazelle en Shimano afmontage.... niet echt kwijlveroorzakend in mijn geval.
Als ze mij missen, dan ben ik…….FIETSEN!

pantani
Forum-lid

pantani 23 okt 2006 11:57

Dit is AAAAAAfffffff!!!
il magnifico

rolandt
Forum-lid

rolandt 23 okt 2006 12:51

Ben vrijdag ook naar BikeMotion geweest. Kwam om ca. 15.00 uur binnen en hoefde niet veel langer dan 5 minuten in de rij voor de kassa te staan. Het lange wachten viel dus wel mee, waarschijnlijk was dat de eerste piek van 14.00 uur, toen de beurs openging en iedereen tegelijk naar binnen wou.
Het was gezellig vrijdagmiddag. Leuk om eens kennis gemaakt te hebben met een aantal forumleden. En natuurlijk genoten van het aanbod.Mooiste fiets gezien: de witte Look 595 met Easton Tempest II bij Veltec
Lelijkste fiets gezien: DeRosa Tango (afgrijselijk...)

Als afsluiting mocht ik op Utrecht CS nog meer dan een uur wachten op de trein naar Den Haag. Altijd leuk na een middag rondgelopen te hebben. Nu weet ik gelijk weer waarom ik normaal nooit met de trein ga.

chevalier
Forum-lid

chevalier 23 okt 2006 15:53

Gister naar bikemotion geweest en samen Met BIgM over de beurs gelopen, en ook een paar forum leden ontmoet en veel mooie fietsen en spullen gezien.Maar in de buitenkategorie mooie fietsen, de bij de kassa van de fietsbeurs stond.Dus oordeel zelf over dit hele mooie en klassieke smaakvol en gewoon heel erg mooie detail van de Orbea Orca http://img217.imageshack.us/img217/7489 ... rcasx3.jpg

Edit: Ik heb even een link van de foto gemaakt, het hele topic was uit zijn verband!

Groeten, Wesley

petrel
Forum-lid

petrel 23 okt 2006 16:04

Chevalier: jammer dat hij niet in je maat te krijgen is...
Fietsgroet, Martin Heerhugowaard

chevalier
Forum-lid

chevalier 23 okt 2006 19:57

Hoi Wesley ,ik dacht dat ik die onwijs grote foto had verwijderd maar hij was dus blijven staan. en had geen zin meer om hem te verkleinen maar via een linkie kan natuurlijk ook gewoon. 
Ja dit is een hele mooie die Orbea als je een paar centen overhebt dan zullen ze hem vast op maar willen maken.

Plaats reactie