Je baanfiets
-
bianchisl3
- Forum-lid
Je moet voor het adres HaakIMGHaak zetten en achter het adres Haak/IMGHaak De foto moet dan wel op een site ergens staan, niet op een lokale computer want dan werkt het niet. Haak is [ en dit ]
Spectaculair frame Tim! Hoe wordt die afgebouwd? Campa, Miche? Wielen?
Spectaculair frame Tim! Hoe wordt die afgebouwd? Campa, Miche? Wielen?
-
bianchisl3
- Forum-lid
Goede keuze! Zie mijn Bianchi op pagina 2 van dit topic: Miche groep, Pistard wielen en Ritchey comp.
-
bottecchia
- Forum-lid
Op het moment nog niet zo vaak gok ik zo. Maar als die componenten er eenmaal op zitten zal dat vast gaan gebeuren. 
Mooi frame hoor!
Mooi frame hoor!
-
bianchisl3
- Forum-lid
Ja, iedere zondagavond in Sloten tijdens de basistraining. Op zaterdag ben ik ook in Sloten want dan rijden mijn zoons met de jeugd van Olympia mee.
Met welke jeugd rijd jij dan?
Met welke jeugd rijd jij dan?
-
bottecchia
- Forum-lid
Aha, ik zat niet op te letten. Het ging over de Bianchi. Da's ook een plaatje!
-
bianchisl3
- Forum-lid
En best snel ook weer gisteravond..
-
bianchisl3
- Forum-lid
Jij bent cat.7 denk ik?? Dan kan je nog niet mee met de basistraining, daar moet je minimaal 16 jaar voor zijn. Vorig jaar was er voor de jeugd van het district Zuid-Holland een speciale districtstraining. Dit jaar helaas niet ivm de hoge kosten. Het is voor jeugd dus best lastig om op de baan te komen. Wat je wel kan doen is op de Velodrome site kijken naar "Velodrome op zondag". Als je daar op tijd bent wordt je ingedeeld naar leeftijdsgroep en kun je aan div. wedstrijdvormen meedoen. Aanmelden vooraf is niet nodig.