Goed, nog even een laatste update voor zondag. Met 5 man hebben we al een leuk groepje om mee te gaan rijden, maar meer deelnemers zijn natuurlijk altijd welkom. We starten om 10 uur bij het bezoekerscentrum in Rheden. Ik denk dat we elkaar op de parkeerplaats daar wel tegenkomen.
Het motto van de rit is dezelfde als alle andere forumritten: Samen uit samen thuis. Juist op de mountainbike wordt niveauverschil tussen mensen snel duidelijk. En al helemaal als het op en af gaat. Als nodig zullen we dus regelmatig op elkaar wachten om weer samen verder te rijden [hoewel ik mij ervan bewust ben dat in een groep rijden op de mountainbike niet makkelijk is]. Als we maar een beetje bij elkaar in de buurt blijven in ieder geval. Ik zeg dit natuurlijk ook in mijn eigen belang

.
Eten, drinken, binnenbanden, pompjes en alles wat je nog meer wilt meenemen, moet iedereen zelf voor zorgen. Officieel is een vergunning van 5 euro verplicht, maar ook dit is ieders eigen verantwoordelijkheid. Ik zal nog een camera meenemen zodat we wat foto's kunnen maken van onze avonturen.
Tot slot moeten we misschien nog even beslissen in welke richting we de route willen rijden. De "heuvelzone" is leuk om op het einde te doen. Dan heb je een echte finale en kunnen we in het begin iig makkelijk samen rijden. Ik hoor wel wat jullie voorkeur heeft.
Ben ik nog iets vergeten?
Pijn is zwakte die het lichaam verlaat...