Voor fietsgerelateerde topics die niet in een andere categorie passen.

wintersport!

dario
Forum-lid

dario 27 feb 2011 20:14

Heb jij een kilometertellertje dan? :)
Een koersbroek aan de waslijn: voor de ene woordloze poëzie, voor de andere geen gezicht. (rv)

ever
Forum-lid

Gebruikersavatar ever 27 feb 2011 21:06

[quote="Steven250"]Ik ben net vanmiddag terug gekomen en heb een mooi ruim weekje Konigsleiten gehad :)[/quote]

Konigsleiten = leuk! Bij mooi weer rondje naar Zell am Ziller en weer terug. :)

steven250
Forum-lid

Gebruikersavatar steven250 27 feb 2011 21:50

[quote="Dario"]Heb jij een kilometertellertje dan? :)[/quote]

via skiline.cc kun je dit dmv het nr van de skipas achterhalen :)

[quote="ever"][quote="Steven250"]Ik ben net vanmiddag terug gekomen en heb een mooi ruim weekje Konigsleiten gehad :)[/quote]

Konigsleiten = leuk! Bij mooi weer rondje naar Zell am Ziller en weer terug. :)

[/quote]

Zeker, hebben wij dit jaar ook weer gedaan. Dit was de 7e keer op rij dat we in feb naar Konigsleiten gingen en dit bevalt altijd goed. We waren dit jaar met een familiegroep van 18 personen, en het gebied mag dan wel niet het grootste zijn of vele/lange uitdagende pistes bieden, er is wel voor iedereen wat wils :)
Afbeelding
Volg mij via mijn Bike planner blog of via Strava

mathijst
Forum-lid

mathijst 03 mar 2011 16:27

Ook 2 dagen Zell am Ziller/Gerlos/Koningsleiten gedaan, inderdaad super skien daar vorige week, vooral de dinsdag tot donderdag. Ik zat ook rond de 280 km
Ben je beginner?: Een goede FM maakt je wielerfan

dario
Forum-lid

dario 31 mar 2011 18:53

Net weer aan het werk, na dikke week in het fijne skigebied van St.Moritz, om het winterseizoen in schoonheid af te sluiten: was zalig! Week voordien had het nog vers gesneeuwd, en dan de hele tijd skiën onder een stralende lentezon - wat kan een mens nog meer dromen! :)
Als klap op de vuurpijl, de achtdaagse afgesloten met de redelijk indrukwekkende gletsjer-skiroute in het Morteratschtal: nogal zwaar werk, gezien de hard aangevroren hopen waarin de sneeuwkorst lag ('s morgens de tocht ondernemen bleek achteraf toch niet zo'n goed idee, gezien de noordelijke helling, en de warme namiddagtemperaturen...)
Een sfeerbeeldje:

[img=http://img7.imageshack.us/img7/2943/p1030179o.jpg]

En laat het nu maar gauw lente worden, en mijn fietsseizoen ècht beginnen!
Een koersbroek aan de waslijn: voor de ene woordloze poëzie, voor de andere geen gezicht. (rv)

Plaats reactie