Vragen en discussies over fietstraining, sportvoeding en gezondheid

Tijgerbalsem - handig of beter iets anders?

Zorro
Forum-lid HC

Gebruikersavatar Zorro 01 feb 2010 15:17

Hij is niet goedkoop nee maar daarentegen zijn dit soort boeken behoorlijk tijdloos (natuurlijk veranderen ideeen wel eens na zoveel jaar maar toch...).

Ah, mede geschreven door Costill.
599 paginas (2009) editie. Jummie. Iets minder jummie de prijs dan; 110 Euro

HIER

Nog maar een inspanningsfysiology boek erbij dan :-)

Mvg, Zorro
We thought that we had the answers
It was the questions we had wrong
U2-11 O'Clock Tick Tock

Zorro
Forum-lid HC

Gebruikersavatar Zorro 01 feb 2010 19:03

[quote="superrose"]klik u maar weer

@zorro, kan jij mij aantonen waar ik beweerd heb dat het persee werkt, naar eigen weten heb ik alleen gezegd dat ik het prettig vind en dat ik heb ervaren dat je zo door kunt tijdens het trainen, sla de plank toch eens raak jongen, yesterdays discussion.....[/quote]

Hoi,

Ja probeer je er zo maar uit te redden. Nu heb je nooit beweert dat het werkte en vindt je het alleen prettig om te gebruiken.
Ik sla de plank mis volgens jou? Moet je wel alles lezen.

Quote #1'Het boeit mij totaal niets of het wetenschappelijk bewezen kan worden of iets werkt, ik deel mijn ervaring met een product asl antwoord op een vraag en ach voor mij is het niet zo hard nodig om te weten wat er wel en niet werkt volgens de wetenschap in deze, daar ik heel tevereden ben met het door mij gebruikte product.'

Quote #2 'onvoorstelbaar, als iets werkt binnnen een bepoaalde sport maar jij hebt het nog nooit ervaren, maakt dat dan dat het niet goed is? Is jouw reactie nou niet gewoon het toonbeeld van een starre gesloten geest?

Misschien kan je wat leren van andermaqns ervaring ipv te blijven hangen aan je eigen ideetjes.

Als het werkt bij kickboxer helpt het ook bij andere sporter, wat de spieren van een kickboxer te verduren hebben is abnormaal namelijk en ze ervaren dit middel als prettig, go figure.... '

Ik kan toch niet anders concluderen uit bovenstaande dat jij zegt dat het werkt

Tevens ga je niet inhoudelijk in op de door jouw aangehaalde *Klik* site waarop staat dat:

'Warmtemiddelen versterken de doorbloeding van de huid, waardoor deze warm wordt. De spieren zelf worden slecht bereikt, waardoor er geen direct effect op de spieren is. Deze warmtemiddelen mogen niet gebruikt worden, als er (mogelijk) sprake is van een ontsteking. Wanneer na het insmeren met een warmtecrème onder koude omstandigheden wordt gesport, kan dit leiden tot zeer sterke afkoeling van de spieren.

'Spierpijnmiddelen zijn in verschillende vormen verkrijgbaar.
De keuze voor een liniment (dunne vloeistof), crème, balsem of spray is afhankelijk van de plaats van de pijn en van uw persoonlijke voorkeur. In het algemeen kan worden gesteld, dat aan spierpijnsmeersels en warmtepleisters meer waarde wordt gehecht dan ze verdienen. Veel spierpijnmiddelen bevatten peperextract, dat vaak overgevoeligheidsreacties geeft.'

Bovenstaande was een van de punten van AMClassic die jij maar bleef verdedigen zonder bewijs. Nu lever je het 'bewijs' zelf aan.

Ik zou de advocatuur ingaan :D

Mvg, Zorro
U2-11 O'Clock Tick Tock

danny1407
Forum-lid

danny1407 01 feb 2010 19:11

Dit topic gaat allang niet meer over tijgerbalsem of over het wel of niet werken ervan.

Het gaat om wie er nou uiteindelijk door wie op z'n plek gezet wordt.

Zal ik jullie wat verklappen.......dat gaat niet gebeuren!

In schrift worden dingen anders opgevat en/of uitgelegd dan de bedoeling was.
Als je iemands verhaal hoort, het gezicht met de uitdrukkingen erbij ziet......ervaar je hetzelfde verhaal anders.
Gaan jullie het waarschijnlijk allemaal met elkaar eens zijn.

Dus pak een cafe-tje, biertje, wijntje en een potje tijgerbalsem.

Ik krijg van dit topic inmiddels ook spierpijn.........in de sluitspier. (tijgerbalsem?)

FacebookS3RSSite

superrose
Forum-lid
Contact

Gebruikersavatar superrose 01 feb 2010 19:14

@ zorro, je dacht me tuk te hebben? Op een gegeven moment zei ik namelijk:

"... toch zit ik nu even na te denken, bedoel jij te zeggen dat een effect wat tussen de oren plaatsvind geen effect heeft?
Of is het niet het in jouw optiek gewenste effect?"

Ik denk dat het werken waar jij me nu op probeert te pakken niet het werken is waar ik het over had, dat is het hele punt van mijn discussie, dat als het voor iemand werkt dat het dan weinig uitmaakt wat er volgens de wetenschap over gezegd wordt, p e r s o o n l i j k e ervaring, en in mijn persoonlijke ervaring en in die van anderen werkt het.

Weetje Zorro, sinds ik op deze site ben heb je een patroon laten zien van het gedragen als een lul richting mij, je mag deze topic nu gaan gebruiken als een podium daarvoor, heb ik verder geen last van, ik zoek namelijk niet naar jouw erkenning.
Een paar uur op de fiets, het maakt alles zo simpel.

website: http://stoerevrouwensporten.nl/
twitter: @wijsporten

daniel1975
Forum-lid HC

Gebruikersavatar daniel1975 01 feb 2010 19:17

Ik heb de bus Pringles inmiddels al 3x leeggegeten en dit vermakelijke toneelspel bijgehouden.
Echter, nu gaat het teveel op de man/vrouw gespeeld worden en is de lol er wat mij betreft af. Graag de discussie wel zuiver houden!
Als ze mij missen, dan ben ik…….FIETSEN!

andromeda
Forum-lid HC

Gebruikersavatar andromeda 01 feb 2010 19:21

Wat ben jij toch ook een krent he?! 3 x de Pringles bijvullen!
"Try not. Do or do not......there is no try"

Zorro
Forum-lid HC

Gebruikersavatar Zorro 01 feb 2010 19:21

[quote="danny1407"]
In schrift worden dingen anders opgevat en/of uitgelegd dan de bedoeling was.
Als je iemands verhaal hoort, het gezicht met de uitdrukkingen erbij ziet......ervaar je hetzelfde verhaal anders.
Gaan jullie het waarschijnlijk allemaal met elkaar eens zijn.

[/quote]

Hoi,

Hierin heb je gelijk. Forums (en email) zijn erg handig maar komen toch vaak tekort doordat je nu eenmaal met te typen altijd iets onduidelijk laat.

Een zeer gerespecteerde voormalige Manager van me zei eens: 'email is a great tool but sometimes you need to pick up the phone'

Ik hoef geen gelijk maar wil wel op argumenten bestreden worden. Indien mij iemand me (gefundeert) mijn ongelijk laat zien zal ik die ook zeker toegeven.

Het laatste is echter niet het geval en ga ik dus iemand anders ook geen gelijk geven om er maar vanaf te zijn.

Rose vroeg om antwoord en dus krijgt ze dat. Nu gaat ze draaien en keren zeggende dat ze nooit heeft gezegd dat het werkt en het alleen prettig vindt.
Draaikonten moet je in de politiek doen.

Mvg, Zorro
U2-11 O'Clock Tick Tock

superrose
Forum-lid
Contact

Gebruikersavatar superrose 01 feb 2010 19:26

[quote="andromeda"]Wat ben jij toch ook een krent he?! 3 x de Pringles bijvullen![/quote]

beetje zoals jij met je appeltaartje...
Een paar uur op de fiets, het maakt alles zo simpel.

website: http://stoerevrouwensporten.nl/
twitter: @wijsporten

danny1407
Forum-lid

danny1407 01 feb 2010 19:27

[quote="superrose"][quote="andromeda"]Wat ben jij toch ook een krent he?! 3 x de Pringles bijvullen![/quote]

[/quote]

Was ik toch altijd in de veronderstelling dat het een bordje pasta was......

Appeltaart roept wel vraagtekens op!
FacebookS3RSSite

Zorro
Forum-lid HC

Gebruikersavatar Zorro 01 feb 2010 19:28

[quote="superrose"]@ zorro, je dacht me tuk te hebben? Op een gegeven moment zei ik namelijk:

"... toch zit ik nu even na te denken, bedoel jij te zeggen dat een effect wat tussen de oren plaatsvind geen effect heeft?
Of is het niet het in jouw optiek gewenste effect?"

Ik denk dat het werken waar jij me nu op probeert te pakken niet het werken is waar ik het over had, dat is het hele punt van mijn discussie, dat als het voor iemand werkt dat het dan weinig uitmaakt wat er volgens de wetenschap over gezegd wordt, p e r s o o n l i j k e ervaring, en in mijn persoonlijke ervaring en in die van anderen werkt het.

Weetje Zorro, sinds ik op deze site ben heb je een patroon laten zien van het gedragen als een lul richting mij, je mag deze topic nu gaan gebruiken als een podium daarvoor, heb ik verder geen last van, ik zoek namelijk niet naar jouw erkenning.
[/quote]

[quote="Daniel1975"]Ik heb de bus Pringles inmiddels al 3x leeggegeten en dit vermakelijke toneelspel bijgehouden.
Echter, nu gaat het teveel op de man/vrouw gespeeld worden en is de lol er wat mij betreft af. Graag de discussie wel zuiver houden![/quote]

Hahaha. Laat maar op de persoon spelen hoor. Ik heb niet zo'n lange tenen.
Bevestigd eens en te meer dat Rose de discussie niet aanwil waar HET OVER GAAT als ze zegt dat: 'Weetje Zorro, sinds ik op deze site ben heb je een patroon laten zien van het gedragen als een lul richting mij, je mag deze topic nu gaan gebruiken als een podium daarvoor, heb ik verder geen last van, ik zoek namelijk niet naar jouw erkenning.'

Quote ze maar en stuur een PB. Ik val jouw nergens persoonlijk aan.

Heb ik ooit gesolliciteerd naar jouw erkenning Rose? Quote de zin maar dan.

Zorro
U2-11 O'Clock Tick Tock

andromeda
Forum-lid HC

Gebruikersavatar andromeda 01 feb 2010 19:31

[quote="danny1407"][quote="superrose"][quote="andromeda"]Wat ben jij toch ook een krent he?! 3 x de Pringles bijvullen![/quote]

[/quote]

Was ik toch altijd in de veronderstelling dat het een bordje pasta was......

Appeltaart roept wel vraagtekens op!

[/quote]

Hahaha Pasta!

Gebruik de zoek functie maar op "appelpunt/taart/gebak" en het wordt je duidelijk!
Wat je ook vindt, het is niet vrijwillig en alles is in scene gezet!
"Try not. Do or do not......there is no try"

Zorro
Forum-lid HC

Gebruikersavatar Zorro 01 feb 2010 19:31

[quote="superrose"]

[/quote]

Tja, het waren jouw quotes dus elke onduidelijkheid komt toch echt van jouw af.
U2-11 O'Clock Tick Tock

Plaats reactie