[quote="superrose"]
klik u maar weer
@zorro, kan jij mij aantonen waar ik beweerd heb dat het persee werkt, naar eigen weten heb ik alleen gezegd dat ik het prettig vind en dat ik heb ervaren dat je zo door kunt tijdens het trainen, sla de plank toch eens raak jongen, yesterdays discussion.....[/quote]
Hoi,
Ja probeer je er zo maar uit te redden. Nu heb je nooit beweert dat het werkte en vindt je het alleen prettig om te gebruiken.
Ik sla de plank mis volgens jou? Moet je wel alles lezen.
Quote #1'
Het boeit mij totaal niets of het wetenschappelijk bewezen kan worden of iets werkt, ik deel mijn ervaring met een product asl antwoord op een vraag en ach voor mij is het niet zo hard nodig om te weten wat er wel en niet werkt volgens de wetenschap in deze, daar ik heel tevereden ben met het door mij gebruikte product.'
Quote #2 '
onvoorstelbaar, als iets werkt binnnen een bepoaalde sport maar jij hebt het nog nooit ervaren, maakt dat dan dat het niet goed is? Is jouw reactie nou niet gewoon het toonbeeld van een starre gesloten geest?
Misschien kan je wat leren van andermaqns ervaring ipv te blijven hangen aan je eigen ideetjes.
Als het werkt bij kickboxer helpt het ook bij andere sporter, wat de spieren van een kickboxer te verduren hebben is abnormaal namelijk en ze ervaren dit middel als prettig, go figure.... '
Ik kan toch niet anders concluderen uit bovenstaande dat jij zegt dat het werkt
Tevens ga je niet inhoudelijk in op de door jouw aangehaalde
*Klik* site waarop staat dat:
'Warmtemiddelen versterken de doorbloeding van de huid, waardoor deze warm wordt. De spieren zelf worden slecht bereikt, waardoor er geen direct effect op de spieren is. Deze warmtemiddelen mogen niet gebruikt worden, als er (mogelijk) sprake is van een ontsteking. Wanneer na het insmeren met een warmtecrème onder koude omstandigheden wordt gesport, kan dit leiden tot zeer sterke afkoeling van de spieren.
'Spierpijnmiddelen zijn in verschillende vormen verkrijgbaar.
De keuze voor een liniment (dunne vloeistof), crème, balsem of spray is afhankelijk van de plaats van de pijn en van uw persoonlijke voorkeur. In het algemeen kan worden gesteld, dat aan spierpijnsmeersels en warmtepleisters meer waarde wordt gehecht dan ze verdienen. Veel spierpijnmiddelen bevatten peperextract, dat vaak overgevoeligheidsreacties geeft.'
Bovenstaande was een van de punten van AMClassic die jij maar bleef verdedigen zonder bewijs. Nu lever je het 'bewijs' zelf aan.
Ik zou de advocatuur ingaan
Mvg, Zorro