Je mag niet zomaar je hele adressenbestand spammen met reclame als bedrijf, tenzij ze zich daarvoor ingeschreven hebben, bijvoorbeeld in de vorm van inschrijving voor een nieuwsbrief.RuudRuud schreef:Zo slecht dat dit alleen via FaceBook gecommuniceerd wordt.
Je hebt een adressenbestand voor potentiele servicebeurten, waarom kan dat alleen via FB? Treurige ontwikkeling
Canyon
Dat hoeft ook niet. Je maakt een selectie van bestaande klant met adres in Nederland, wegfiets, wil-graag-mail-ontvangen-vinkje.bobkat19 schreef:Je mag niet zomaar je hele adressenbestand spammen met reclame als bedrijf, tenzij ze zich daarvoor ingeschreven hebben, bijvoorbeeld in de vorm van inschrijving voor een nieuwsbrief.RuudRuud schreef:Zo slecht dat dit alleen via FaceBook gecommuniceerd wordt.
Je hebt een adressenbestand voor potentiele servicebeurten, waarom kan dat alleen via FB? Treurige ontwikkeling
Dat hebben ze niet gedaan want mijn spamfilter is leeg en mijn mailbox bevat ook geen mail van Canyon. Mijn conclusie is dus dat het alleen via Social Media gaat.
Ik heb in augustus besteld en gisteren een tweede bestelbevestiging gekregen.bert01 schreef:Is er al iemand die deze week een bestelbevestiging of een mail van verzending heeft ontvangen? Het blijkt dat ze weer fietsen aan het versturen zijn maar nog geen enkele bevestiging van klanten gehoord
Ultimate CF SL 9.0 Di2 -> PROV. SHIPPING DATE 11/09/ - 11/13/2015
Ik, voor de bestelling van de Endurance 8.0. Oorspronkelijke planning van levering eerste week november lijkt dus wel haalbaar.bert01 schreef:Is er al iemand die deze week een bestelbevestiging of een mail van verzending heeft ontvangen? Het blijkt dat ze weer fietsen aan het versturen zijn maar nog geen enkele bevestiging van klanten gehoord
Echter de bestelbevestiging bij de mail is een onleesbare PDF-file. De betaallink in de andere mail werkt ook niet. Lijkt er dus op dat ze hun nieuwe administratiesysteem nog niet helemaal op orde hebben...
Uiteraard even gebeld, maar ik kan Canyon Netherlands zowel telefonisch als met de chat niet bereiken. Mail gestuurd, afwachten dus.
bert01 schreef:Is er al iemand die deze week een bestelbevestiging of een mail van verzending heeft ontvangen? Het blijkt dat ze weer fietsen aan het versturen zijn maar nog geen enkele bevestiging van klanten gehoord
Dit word geen ronostrand koers dit weekend begrijp ik
Ze zitten op de Bikemotion fietsen te verkopen waardoor hun werkdruk nog verder oploopt. Hele kantoor sluiten ze gewoon.AdB schreef:
Uiteraard even gebeld, maar ik kan Canyon Netherlands zowel telefonisch als met de chat niet bereiken. Mail gestuurd, afwachten dus.
@Anko, tenzij de fiets vandaag verstuurd word en morgen arriveert, dan zie ik nog mogelijkheden maar dat is uiterst onwaarschijnlijk
Zou je gelijk willen vragen wanneer ze hun achterstand denken te hebben weggewerkt qua uitleveringen?AdB schreef:Ah... vandaar. Ga ik daar wel even met ze van gedachten wisselen over deze gang van zaken...bert01 schreef: Ze zitten op de Bikemotion fietsen te verkopen waardoor hun werkdruk nog verder oploopt. Hele kantoor sluiten ze gewoon.
-
LittleWhiteDog
- Forum-lid
ook niet altijd n garantie hoorvelolove schreef:of koop een ander merk